سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



شاعر همجنسگرای ایرانی در اسرائیل + عکس


شاعر همجنسگرای ایرانی در اسرائیل + عکس,پیام فیلی

پیام فیلی در آسمان خراش های اسرائیل

وزیر داخلی رژیم صهیونیستی با صدور روادید، آرزوی شاعر همجنسگرای ایرانی را برآورده کرد.

پیام فیلی که مدتها در آرزوی سفر به اسرائیل بود با انتشار تصاویری از حضورش در این کشور خبر داد.

پیام فِیلی، شاعر همجنسگرای ایرانی پس از خروج از ایران، بیش از یک سال است در ترکیه زندگی می کند. اکنون رویای دیرینه این به اصطلاح شاعر، برای سفر به اراضی اشغالی فلسطین به واقعیت تبدیل شده است. “پیام فیلی“ پس از ورود به تل آویو گفت: هنوز باور نمی کنم اینجا هستم. وی همچنین مدعی شد دشمنی دولت ایران با رژیم صهیونیستی بر او اثری ندارد.

پیام فیلی شاعر همجنسگرای ایرانی در برج های اسرائیل

پیام فیلی شاعر همجنسگرای ایرانی در برج های اسرائیلاین شاعر خود فروخته در حالی که روی بام یکی از آسمان خراش های تل آویو قرار دارد، با افتخار عکس گرفته است. “آدی لیبرمن،” دوست صهیونیست وی گفت: “پیام فیلی بالاخره موفق شد یک روادید سه ماهه دریافت کند؛ اما در تلاش است مدت بیشتری را در اراضی اشغالی فلسطین سپری کند.”

پیام فیلی بارها از رژیم صهیونیستی و صهیونیستهای اشغالگر به دلیل دفاع آنها از همجنسگرایان، حمایت کرده است. وی نویسنده 9 کتاب است که همه آنها آشکارا به بحث همجنسگرایی می پردازد. پیام فیلی در سال جاری میلادی، نخستین بار یک ترجمه عبری از کتاب “من سبز می شوم، میوه می دهم، انجیر” خود را منتشر کرد. کتاب وی با این جملات آغاز می شود: “من 21 سال دارم. من همجنسگرا هستم…”

وزیر داخلی رژیم صهیونیستی با صدور روادید، مجوز ورود “پیام فیلی” — شاعر همجنسگرای ایرانی — را به تل آویو صادر کرد. مجوز ورود این شاعر ایرانی به سرزمینهای اشغالی همزمان با برگزاری نخستین نمایش تئاتر “سه دلیل” در تل آویو صادر شد. گفته می شود این نمایش تا حدودی مرتبط با اشعار “پیام فیلی” است.

این شاعر همجنسگرای 30 ساله پس از خروج از ایران، بیش از یک سال است در ترکیه زندگی می کند. “پیام فیلی” بارها از رژیم صهیونیستی و صهیونیستهای اشغالگر به دلیل دفاع آنها از همجنسگرایان، حمایت کرده است.

“پیام فیلی” در سال جاری میلادی، نخستین بار یک ترجمه عبری از کتاب “من سبز می شوم، میوه می دهم، انجیر” خود را منتشر کرد. کتاب وی با این جملات آغاز می شود: “من 21 سال دارم. من همجنسگرا هستم…”

“پیام فیلی” در ماه ژوئیه (4 ماه پیش) در مصاحبه با وبسایت “ان آر جی” گفت بسیار دلش می خواهد به سرزمینهای اشغالی سفر کند. پس از این گزارش، وزیر فرهنگ رژیم صهیونیستی در نامه ای از وزیر داخلی این رژیم خواست با صدور روادید، اجازه سفر پیام فیلی را به تل آویو صادر کند.

شاعر همجنسگرای ایرانی در اسرائیل + عکس,پیام فیلی

پیام فیلی

وی در ماه ژوئیه (4 ماه پیش) در مصاحبه با وبسایت “ان آر جی” گفت بسیار دلش می خواهد به سرزمینهای اشغالی سفر کند. پس از این گزارش، وزیر فرهنگ رژیم صهیونیستی در نامه ای از وزیر داخلی این رژیم خواست با صدور روادید، اجازه سفر پیام فیلی را به تل آویو صادر کند. پیام فیلی که بارها همجنسگرا بودن خود را به شکل عمومی مطرح کرده بود، مورد حمایت رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.

منبع : باشگاه خبرنگاران / پ


ویدیو مرتبط :
شاعر ایرانی