ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تور دوچرخه سواری ایران-آذربایجان با حضور 21 تیم داخلی و خارحی شروع شد


به گزارش خبرنگار ایرنا، این دوره از تور آذربایجان در مسافت 1004.6 کیلومتر در شش مرحله در استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل از امروز تا 29 اردیبهشت برگرار می شود.
مرحله اول این دوره از تور در مسیر تبریز به ارومیه به مسافت 172.4 کیلومتر، مرحله دوم در مسیر ارومیه به منطقه آزاد تجاری ارس به مسافت 209.4 کیلومتر، مرحله سوم در مسیر منطقه آزاد تجاری ارس به تبریز در مسافت 139.9 کیلومتر برگزار می شود.
دوچرخه سواران تور سی و یکم، مرحله چهارم را از تبریز به سرعین در مسافت 198.2 کیلومتر رکاب زده و وارد استان اردبیل خواهند شد تا در مرحله پنجم مسیر سرعین به پیست اسکی سهند را به مسافت 180.7 کیلومتر طی کنند.
مرحله نهایی این تورنمنت روز 29 اردیبهشت در داخل شهر تبریز و از مقابل مرکز تجاری لاله پارک به مسافت 114 کیلومتر برگزار خواهد شد.
17 تیم خارجی از کشورهای اتریش، آلمان، تیم ملی هنگ کنگ، چین، کویت، مغولستان، مالزی، هلند، چین تایپه، سوریه، ژاپن، امریکا، قزاقستان، تیم پروکنتینتال (حرفه ای) دراپاک استرالیا به همراه چهار تیم داخلی شامل شهرداری تبریز، پتروشیمی تبریز، پیشگامان کویر یزد و تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در سی و یکمین دوره تور نیمه حرفه ای دوچرخه سواری ایران - آذربایجان حضور دارند.
«اروین کیست ماکر» از کشور هلند به عنوان کمیسر ارشد و «اوله اولسن» از کشور دانمارک به عنوان افسر آنتی دوپینگ برای حضور در سی و یکمین دوره تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان از سوی UCI ( اتحادیه جهانی دوچرخه سواری) معرفی شده‌اند.
/3093/3071/518/6183

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
30امین دوره تور دوچرخه سواری بین المللی ایران-آذربایجان