سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سامسونگ گلکسی S6 Mini بر روی خرده فروشی آنلاین LetsTango قرار گرفت


سامسونگ گلکسی S6 Mini بر روی خرده فروشی آنلاین LetsTango قرار گرفت

گجت نیوز/ با توجه به اطلاعات پراکنده ای که مدتی است در فضای مجازی منتشر می گردد ، به نظر می رسد که سامسونگ بزودی نسخه مینی گوشی گلکسی اس ۶ خود را که به نمایشگری با سایز ۴.۶ اینچ مجهز گردیده، روانه بازار خواهد کرد.امروز وب سایت خرده فروشی آنلاین LetsTango ، اطلاعاتی از این گوشی منتشر کرده که در ادامه مطلب به بررسی آن خواهیم پرداخت.مثل همیشه با گجت نیوز همراه باشید.
طبق اطلاعات منتشر شده در این وب سایت ، گوشی سامسونگ گلکسی اس ۶ مینی ( Samsung Galaxy S6 Mini ) به یک صفحه نمایش ۴.۶ اینچی آمولد، پردازنده ۶ هسته ای با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز ( مدل نامعلوم )، دو گیگابایت رم ، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و سیستم عامل اندروید ۵.۱ لالی پاپ مجهز گردیده است.
همچنین در قسمت پشتی این گوشی یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی و در قسمت جلویی نیز یک سنسور ۵ مگاپیکسلی برای ثبت و ضبط تصاویر و ویدیوها تعبیه شده است. باتری لیتیوم یونی این گوشی نیز غیرقابل تعویض بوده و از سنسور اثر انگشت نیز برای انجام خریدهای اینترنتی و احراز هویت صاحب گوشی بهره می برد.
طبق تصویری هم که در این وب سات منتشر شده ، به غیر از ابعاد کوچکتر ، به نظر نمی رسد که تفاوتی ظاهری خاصی میان گلکسی S6 مینی با نسخه اصلی وجود داشته باشد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
اولین ویدیو تبلیغاتی سامسونگ برای گلکسی S6 و گلکسی S6 E