“چکامه چمن ماه” و مانی کسرائیان در سریال آبی عش GEM TV + تصاویر


چکامه چمن ماه و مانی کسرائیان در سریال آبی عشق

همین چند وقت پیش بودکه خبری از کشف و حجاب دوبازیگر زن ایرانی منتشر شد و سروصدای زیادی به پا کرد و بعد از آن نیز به مهاجرت یک بازیگر مرد سینما ختم شد.

چکامه چمن ماه در خارج ، چکامه چمن ماه بی حجاب

اما این پایان کار نبود، در ادامه خبرهای ضد و نقیضی مبنی بر ساخت سریال ترکیه و حضور بازیگران ایرانی به گوش رسید تا اینکه این خبر به واقعیت تبدیل شد.

دو سریال «آبی عشق» و «منو تنها نذار» با بازی چکامه چمن ماه و مانی کسرائیان این روزها از شبکه ترکیه ای پخش می شود. آن چیزی که از این سریال ها مشخص شده به تصویر کشیدن بی بند و باری شدید است تا از این طریق به اهدافی که نتواستند در داخل ان راعملیاتی کنند در خارج بتوانند به سرانجام برسانند.

گفته می شود این اولین سریال کشف حجابی بعد از انقلاب است که این تعداد بازیگر ایرانی در آن حضور دارند.

آنچه مسلم است حمایت جم تی وی از این دو سریال است.شبکه ای که قبل تر با پخش فیلمها سریالها وموزیکهای لس آنجلسی بی حیایی را کلید زده و ارزشهای اسلامی ایرانی را نشانه گرفته است.

تنها تبلیغ یک سریال دیگر با بازی بهروز وثوقی و صدف طاهریان باقی مانده تا به طور کامل این پازل طرح مشخصی پیدا کند. پازلی گران قیمت که تنها شاید با کمک گرفتن از انبوه درآمد تبلیغاتی این شبکه ها یا جذب سرمایه سنگین قابل پیش بینی باشد.

سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم پیش از این درباره تصاویر منتشر شده از این دو بازیگر زن ایرانی گفته بود: «این ها سرابی است که متاسفانه به آن ها نشان داده می شود و به دنبال این هستند که در خارج از کشور اعتبار بزرگی کسب کنند که این خطای بزرگی است.»

چکامه چمن ماه ، بازی چکامه چمن ماه در سریال آبی عش شبکه جم


ویدیو مرتبط :
سگ های زرد پسر دایی های چکامه چمن ماه+عکس