طرز تهیه خوراک مرغ و اسفناج


مواد لازم خوراک مرغ و اسفناج

سینهٔ مرغ 600 گرماسفناج    400 گرمسیر    2 حبهنمک ½1 قاشق چای خوریفلفل سیاه ¼ قاشق چای خوریروغن 3 قاشق غذاخوریفلفل قرمز ¼ قاشق چای خوری

خوراک مرغ و اسفناج ، طرز تهیه خوراک مرغ و اسفناج ، خوراک مرغ

طرز تهیه خوراک مرغ و اسفناج

    دو قاشق غذاخوری روغن را داخل یک تابهٔ مناسب ریخته و آن را روی حرارت می گذاریم تا گرم شود. مرغ ها را به قطعات کوچک گرد خرد کرده و آن ها را با نمک و فلفل مزه دار می کنیم و داخل روغن داغ کمی سرخ می کنیم. پس از این که یک طرف آن ها کامل سرخ و قهوه ای- طلایی شد، آن ها را بر می گردانیم تا طرف دیگر آن ها نیز کامل سرخ شود    . سپس آن ها را از روغن خارج کرده و روی دستمال آشپزخانه می گذاریم تا روغن اضافی آن ها گرفته شود.    یک قاشق روغن باقی مانده را داخل تابه می ریزیم. سیرها را خرد می کنیم و به مدت چند ثانیه داخل روغن داغ تفت می دهیم تا عطر آن خارج شود.    اسفناج را به همراه کمی نمک، فلفل سیاه و قرمز به آن اضافه کرده و فقط به اندازه ای که نرم شود آن را تفت می دهیم. سپس آن را از تابه خارج کرده و داخل ظرف مناسب سرو می ریزیم. تکه های مرغ را روی آن ریخته و سرو می کنیم. 

طرز تهیه خوراک مرغ و اسفناج ، خوراک مرغ ، خوراک های خوشمزه

نکات تکمیلی در مورد خوراک مرغ و اسفناج

خوراک مرغ و اسفناج جزو غذای ملل - سایر میباشد زمان آماده سازی مواد اولیه و مایحتاج آن حدودا 15 دقیقه و زمان پخت و انتظار آن در حدود 15 دقیقه میباشد .خوراک مرغ و اسفناج را می توانید در وعده نهار - شام - سرو کنید . توجه نمایید مقدار مواد اولیه و دستور تهیه برای 4 نفر مناسب میباشد .


ویدیو مرتبط :
‫طرز تهیه رولت مرغ با اسفناج‬‎