سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تظاهرات و درگیری بین معترضان و پلیس در ایتالیا


به گزارش ایرنا از خبرگزاری رسمی ایتالیا (انسا) ، در حالی كه مراسم سی امین سالگرد نخستین اتصال به شبكه اینترنت در ایتالیا، در مركز ملی تحقیقات در شهر پیزا با حضور 'استفانیا جانینی' وزیر آموزش و پرورش و دانشگاه ها و شركت 'متئو رنتزی'نخست وزیر از طریق ارتباط ویدیویی برگزار می شد، گروهی از معترضان با پلیس در مجاورت این مركز درگیر شدند.
در پی تظاهرات شركت كنندگان با دعوت مراكز اجتماعی، اتحادیه های صنفی، كمیته های دانشجویی و انجمن قربانیان بانك ها در شهر'پیزا'درمركزایتالیا، گروهی ازتظاهركنندگان به پلیس كه در مجاورت مركز ملی تحقیقات محل برگزاری این نشست حضور یافته بودند، نزدیك شدند وبه پرتاب بطری وسایراشیا پرداختند كه پلیس نیز برای متفرق كردن آنان یورش برده و3 نفر را مجروح كرد.
معترضان درتظاهرات امروز در شهر پیزا علیه دولت متئو رنتزی و حزب حاكم دمكرات ها شعار داده و همچنین شعار نوشته هایی علیه سیاست های اقتصادی رنتزی و دولت او در دست داشتند.
منطقه مجاور محل برگزاری نشست سی امین سالگرد نخستین اتصال به شبكه ایتنرنت در ایتالیا، به شدت تحت محفاظت پلیس درآمده و صدها مامور در محل مستقر شده اند.
نخست وزیر ایتالیا كه دراین نشست ازطریق ارتباط ویدیویی شركت كرده بود، ضمن اظهار تاسف ازاینكه این تظاهرات به درگیری با پلیس كشیده شد، آن را غیرقابل درك خواند و گفت: ما در حال بحث در باره چگونگی كمك اینترنت به ایجاد رقابت در كشور هستیم. این موضوعی است كه نباید برای آن دعوا كرد و برعكس باید افراد بیشتری را در آن مشاركت داد.
اروپام**461 *1590

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
درگیری پلیس و معترضان اکسپو ۲۰۱۵ در میلان