سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



رییس سازمان آموزش و پرورش کشور: امتیاز ویژه به معلمان «پذیرا» تعلق می گیرد


مهر/ رییس سازمان آموزش و پرورش کشور گفت: برای معلمان پذیرای دانش آموزان با نیازهای ویژه ضریب ۳۰۰ امتیازی در نظر گرفته شده که در رتبه بندی آنها اعمال شود.

مجید قدمی درباره انتقاد معلمان طرح تلفیقی فراگیر از سختی کار و نبود حمایت گفت: پشتوانه طرح تلفیقی - فراگیر انسانی است. دانش آموزان با نیاز های ویژه حق دارند در نزدیکترین مدرسه محل زندگی خود درس بخوانند.

وی با بیان اینکه معلم عادی که تحت پوشش طرح تلفیقی فراگیر قرار می گیرد نیز حق دارد آموزش های لازم را ببیند، گفت: برای معلمان مدارس عادی که دانش آموز با نیاز ویژه دارند محتوای خودآموز تهیه کرده ایم تا آنها خود آموزش ببینند.

رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: دستورالعمل ها می گوید باید به ازای یک دانش آموز با نیاز ویژه تراکم کلاس ها کمتر شود اما در برخی از مناطق امکان پذیر نیست.

قدمی خاطرنشان کرد: حمایت مالی نیز برای معلمان این طرح پیش بینی شده است تا یک ضریب ۳۰۰ امتیازی دریافت کنند و در رتبه بندی آنان نیز اعمال شود.

وی تصریح کرد: در برخی از مناطق، تراکم کلاس ها بالاست و نمی توانیم کاری کنیم و کار معلم با پیچیدگی های خاص روبه رو می شود لذا باید از معلمان حمایت کرد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
رییس سازمان بازرسی کل کشور