فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



نبرد طولانی بتمن علیه سوپر من


آی سینما: سینماهای زنجیره‌ای «ای‌ام‌سی» (AMC) بالاخره مدت زمان دقیق فیلم ابرقهرمانی «بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت» را اعلام کرد. این فیلم با مدت زمان طولانی دو ساعت و 31 دقیقه، از جمعه 25 مارس (ششم فروردین) توسط کمپانی «برادران وارنر» در سینماهای ایالات متحده و کانادا روی پرده می‌رود.

نبرد طولانی بتمن علیه سوپر من

به گزارش ورایتی، ساخته جدید زاک اسنایدر سه دقیقه از «مرد پولادین» (Man of Steel) فیلم قبلی این کارگردان – که در سال 2013 روی پرده رفت – طولانی‌تر و 12 دقیقه کوتاه‌تر از «نگهبانان» (Watchmen) فیلم اکشن اسنایدر در سال 2009 است.

حتی در مقایسه با سایر فیلم‌های ابرقهرمانی می‌توان به فیلم موفق «ددپول» اشاره کرد که با مدت زمان یک ساعت و 46 دقیقه دومین هفته اکران خود را با موفقیت پشت سر گذاشت و به پرفروش‌ترین فیلم گیشه آخر هفته امریکا تبدیل شد.

کریس تریو و دیوید اس. گویر نگارش سناریوی «بتمن علیه سوپرمن» را به عهده داشته‌اند.

به جز بن افلک و هنری کویل دو ستاره اصلی فیلم، گل گادوت با نقش «زن شگفت‌انگیز»، امی آدامز و لارنس فیشبورن و دایان لین که دوباره در نقش «مرد پولادین» بازگشته، همگی از جمله بازیگران این فیلم ابرقهرمانی هستند که با اقتباس از کاراکترهای دی‌سی‌کمیکز جلوی دوربین رفته است.

جسی آیزنبرگ با نقش «لکس لوتر»، جرمی آیرنز به عنوان «آلفرد» و هالی هانتر در نقش سناتور امریکایی در این فیلم ظاهر شده‌اند. جیسن موموا نیز ایفاگر نقش «آکوامن» است.

«بتمن علیه سوپرمن» (Batman V Superman) اولین فیلم لایو-اکشن است که بتمن و سوپرمن هر دو در آن حضور دارند و کاراکترهای «زن شگفت‌انگیز»، «آکوامن» و «فلش» برای اولین‌بار در قالب فیلمی سینمایی به تصویر کشیده شده‌اند.


ویدیو مرتبط :
نبرد های injustice-بتمن علیه سوپر من