گردشگری


2 دقیقه پیش

بازگشایی اتاق لباس های محمدرضا پهلوی در کاخ نیاوران

به مناسبت روز جهانی موزه اتاق لباس های محمدرضا پهلوی در کاخ اختصاصی نیاوران بازگشایی می شود.به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران این اتاق پس از یک دوره تعمیرات ...
2 دقیقه پیش

سه اثر جهانی در خوزستان بدون زیرساخت گردشگری

خوزستان سه اثر ثبت جهانی دارد. چغازنبیل؛ شهر تاریخی شوش و سازه های آبی شوشتر اما برای هیچ کدام از این میراث جهانی زیرساخت های گردشگری مناسبی تدارک دیده نشده است.استان ...



شگرد هتل‌هاي کيش براي جذب مشتري/ تخفيف يک تا 70 درصدي براي اقامت در کيش


اقتصاد نيوز/ با فرارسيدن ماه محرم و صفر برخي از هتل‌هاي جزيره کيش با تخفيف‌هاي يک تا 70درصدي خود سعي در جذب مسافران اين شهر کرده‌اند.
اين روزها بسياري از تورها با پايين‌ آوردن نرخ‌هاي خود، علاقه‌مندان به سفرهاي پاييزي را تشويق به مسافرت‌هاي مختلف مي‌کنند، جزيره کيش نيز از جمله شهرهايي است که در فصل پاييز و زمستان بهترين آب و هوا را دارد و افرادي که سفر کردن به جزيره کيش را دوست دارند شايد با ديدن پايين آمدن نرخ‌ها به مسافرت رفتن تشويق مي‌شوند.
به نظر مي‌رسد نرخ تورها به اين دليل پايين آمده که نرخ بليط‌هاي هواپيما و همچنين نرخ هتل‌هاي جزيره پايين آمده؛ بسياري از هتل‌هاي اين جزيره با تخفيف‌هاي ويژه که از يک درصد شروع مي‌شود و تا 70 درصد ادامه دارد مشتريان را به سفرهاي پاييزي تشويق مي‌کنند.
به طور کلي براي اقامت در هتل‌هاي جزيره کيش بايد از شبي 79 هزار تومان تا 1.5 ميليون تومان هزينه کرد که اين نرخ‌ها با تخفيف محاسبه شده‌اند.
جدول نرخ برخي از هتل هاي کيش در قسمت تصاوير آمده است.

با کانال تلگرامي آخرين خبر همراه شويد

https://telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
اقامت در ترسناک ترین هتل صخره ای جهان