ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



سجادی: جمع‌بندی نهایی درباره بحث داوری را اعلام می‌کنیم


  X  

تاریخ خبر : دوشنبه 1394.08.25 - 15:12

سجادی: جمع‌بندی نهایی درباره بحث داوری را اعلام می‌کنیم

کاپ/ معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در نشست هم اندیشی مسئولین فدراسیون، سازمان لیگ برتر، مدیران باشگاهها و اعضای هیات رئیسه سازمان لیگ گفت: اشتباهات داوری جزئی از بازی فوتبال است.
دکتر نصراله سجادی، معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: اشتباهات داوری همیشه در فوتبال وجود داشته و با توجه به اینکه ورزش فوتبال در زمین بازی با داور اداره می شود و بعضا برخی از مواقع سوت اشتباه می زند که باعث می شود به مذاق تیمی خوش نباشد اما این را بدانید که داوران هیچ وقت قصد قضاوت اشتباه را نداشته و این موارد ناخود آگاه رخ می دهد و در تمام مسابقات چه ملی و چه باشگاهی، مشکلات داوری وجود دارد.
وی در ادامه بیان کرد: در این فصل تکرار برخی از مشکلات زیاد تر از حد معمول بوده که به نظر مدیران در فدراسیون و کارشناسان و پیشکسوتان داوری باید آن را حل کرد. در همین راستا روز گذشته با داوران و پیشکسوتان جلسه ای داشتیم و مجموعه نظرات آنها را پرسیده و پس از جلسه امروز، تا پایان این هفته و یا اوایل هفته جاری جمع بندی نهایی را اعلام خواهیم کرد. امیدوارم برای این فصل و فصل های بعدی فوتبال شاهد کمتر شدن مشکلات در هر زمینه ای باشیم.
معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در پایان گفت: ما همه در یک کشتی سوار هستیم و باید سعی کنیم مشکلات حل شود. 11 هفته از مسابقات برگزار شده و باید به فکر بازیهای باقیمانده باشیم تا اشتباهات داوری به حداقل برسد.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
بحث ها داوری هفته 23 لیگ امریکا