فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



پیام رئیس مجلس برای پدر شهید مدافع حرم


به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، «شهید علی آقاعبداللهی»، چندی پیش داوطلبانه راهی سوریه شد و در دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) توسط تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید. علی آقاعبداللهی متولد 1369 دارای یک فرزند 1 ساله، از پاسداران سپاه حفاظت انصارالمهدی بود که از مدت‌ها پیش برای پیوستن به جمع مدافعان حرم لحظه‌شماری می‌کرد. او سرانجام به خیل شهدای مدافع حرم حضرت زینب‌(س) پیوست. پیکر مطهر این شهید همچنان مفقود است.

پیام تسلیت علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به محمد آقاعبداللهی پدر این شهید مدافع حرم در مراسم یادبود شهید قرائت شد. متن پیام رئیس مجلس به شرح زیر است:

بسم رب الشهداء والصدیقین

همکار گرامی جناب آقای محمد آقاعبداللهی

پل شهادت زیباترین و اصلی ترین گذرگاه رسیدن به معبود است که شهدای گرانقدر با عبور از این گذرگاه درخشان برای همیشه جاویدان باقی می‌مانند و عزت، شرافت و سربلندی را برای امت اسلامی به جای گذاشته و ثبات و استمرار خط سرخ شهادت را با خون خود تضمین نمودند و راه شجاعت را به همگان آموختند.

بار دیگر یکی از مردان الهی و هم تبار عاشورائیان، در دفاع از حرم آل الله(ع) به فیض عظیم شهادت نائل آمد و روح پاکش با ارواح شهیدان والامقام خصوصا حضرت سید الشهدا(ع) در ملکوت اعلی مأوی گزید.

اینجانب، شهادت فرزند برومندتان بسیجی پاسدار شهید علی آقاعبداللهی، این رزمنده سرافراز میدان جهاد و شهادت را به محضر خانواده معزز تبریک و تهنیت عرض نموده و علو درجات را برای این شهید والامقام از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.

علی لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
شهید مدافع حرم در مجلس امام حسین (ع)