ویوارو سرف، ونی مناسب برای سفر


پرشین خودرو/ اوپل در بین محصولات تولیدی‌اش، همیشه نگاهی ویژه به محصولات ون خود داشته و در این کلاس حدودا 3 الی 4 مدل مختلف را ارائه کرده است، ولی حالا به شیوه‌ای متفاوت، ونی مخصوص مسافرت را بر پایه ویوارو با نام "ویوارو سرف (Surf)" معرفی کرده است.
در قدم اول بری تبدیل ون ویوارو به یک خودرو مسافرتی، اوپل قسمت داخلی کابین را با دیواری پلاستیکی به دو قسمت تقسیم کرده و در قسمت جلویی 5 تا 6 عدد صندلی (بسته به نیاز می‌توان 5 یا 6 صندلی سفارش داد) را نصب کرده که همچون خودروی‌های معمولی، مناسب برای حمل سرنشین است و از قسمت عقبی آن هم فضای بسیار بزرگی بدست آمده که می‌توان وسایل مورد نیاز برای سفر را کامل در آن جا داد، هرچند که در صورت کم آوردن جا، شرکت اوپل باربندی را هم بر روی سقف نصب کرده است. به غیر از این‌ها، شرکت سازنده دو جفت سیستم تعلیق جدید که امروزه در خودروهای شاسی بلند هم مورد استفاده قرار می‌گیرد را بر روی ون خود نصب کرده تا فضایی آرام‌تر و راحت‌تر را در فضای داخلی کابین برای سرنشینان فراهم کند.
علاوه بر این‌ها، خودروی مسافرتی ویوارو سرف برای حمایت بیشتر کاربران خود، به یک سیستم ناوبری پیشرفته یا همان GPS، سیستم سرگرمی IntelliLink که دارای یک صفحه نمایشگر 7 اینچی با قابلیت بلوتوث و وای فای بوده مجهز شده تا ویوارو سرف را تبدیل به یک محصول ایده‌آل برای افراد دوستدار سفر کند. در کنار این‌ها نیز، خودروی مسافرتی ویوارو به آینه‌های برقی تاشو، صندلی‌های جلویی مجهز به گرم کن، سیستم کمک پارک، حسگرهای نور و باران و در آخر هم به چراغ‌های مخصوص روز مجهز شده است.
قدرت مورد نیاز برای حرکت این ون مسافرتی نیز از یک پیشرانه 140 اسب بخاری BiTurbo با گشتاور حداکثری 320 نیوتن متری تامین می‌شود که تنها با مصرف سوخت 6.1 لیتری در هر صد کیلومتر و تولید 140 گرمی گازهای آلاینده به دست آمده و برای ثبت حداکثر سرعتی 180 کیلومتر بر ساعتی، به چرخ‌های محرک خودرو ارسال می‌شود، البته در این میان نباید تاثیر سیستم روشن و خاموش شدن خودکار موتور در مواقع غیرضروری را در مصرف پایین آن نادیده گرفت.
اوپل خاطر نشان کرد که شاید این محصول را به تعداد محدود تولید کند که فعلا در حاله‌ای از ابهام است.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
‫تغذیه مناسب در سفر‬‎