سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اقدام های دستگاه های دولتی در خصوص انتخابات زیر نظر قرار دارد


به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد پویافر روز شنبه در نشست شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: دستگاههای دولتی حق حمایت و یا مخالف با نامزدهای انتخاباتی را نداشته و نباید امکانات خود را به نفع یا ضرر نامزدی بکار گیرند و تمام تحرک ها در این خصوص زیر نظر قرار می گیرد.
وی با بیان اینکه هفتم اسفند ماه امسال دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در کشور برگزار می شود، تصریح کرد: سیاست اصلی دولت یازدهم صیانت از آرا مردم است، همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند رای مردم حق الناس است.
پویافر تاکید کرد: رعایت حق الناس از بحث های کلیدی ما است که امیدوارم انتخابات باشکوه برگزار و حماسه سیاسی مجدد اتفاق بیفتد و این خواست تمام مسئولان ستاد انتخابات استان هرمزگان است.
فرماندار بندرعباس با اشاره به نام گذاری امسال از سوی رهبر انقلاب به نام سال دولت و ملت ، همدلی و هم زبانی ، خواستار همکاری همه جانبه ارگان ها برای برپایی انتخابات پرشور شد تا حماسه دیگری خلق شود .
پویا فر در بخش دیگری از صحبتهای خود به اجرای طرح تکمیلی واکسیناسیون سرخک و سرخجه اشاره کرد و گفت: این طرح با هدف قطع زنجیره انتقال چرخش ویروس سرخک و سرخجه از 23 آبان برای کودکان 9 ماه تا 15 سال شروع شده و تا پنجم آذر ادامه دارد.
وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت اجرای طرح ضرورت دارد همه خانواده ها و دستگاههای اجرایی برای موفقیت طرح واکسیناسیون با ماموران بهداشتی همکاری کنند.
فرماندار بندرعباس بیان داشت: تمام ادارات ، ارگان ها و نهادهای شهرستان نسبت به آماده سازی پروژه های عمرانی جهت افتتاح در دهه مبارک فجر اقدام نمایند.
پویا فر با اشاره به در پیش بودن اربعین حسینی گفت : وظایف به دستگاههای مربوطه محول شده و امیدواریم زائران بدون هیچگونه مشکلی بر اساس برنامه زمانی وارد مرز شده و به کربلا اعزام شوند.
وی در این نشست بر نهادینه سازی فرهنگ مطالعه در جامعه نیز تاکید کرد و افزود: باید برای راغب کردن مردم و جوانان به سمت کتابخانه ها ، زیرساخت های لازم را فراهم و کتابخانه ها را نیز مجهز کنیم، زیرا که توسعه فرهنگ مطالعه مفید موجب پویایی بیشتر جامعه می شود.ک/3
7198/ 6048

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
مواردی که در خصوص انتخاب وکیل باید مد نظر قرار دهیم