سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



متن اینستاگرامی یک نماینده مجلس درباره شهید مدافع حرم


متن اینستاگرامی یک نماینده مجلس درباره شهید مدافع حرم

ایرنا/ عضو فراکسیون دفاع مقدس مجلس شورای اسلامی متنی را در صفحه اینستاگرام خود درباره شهید سید اسماعیل سیرت نیا شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) منتشر کرد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، غلامعلی جعفرزاده نماینده رشت در مجلس در صفحه اینستاگرام خود در مطلبی درباره شهادت یک شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) نوشت: در جلسه استانداری یک نفر به من یادداشتی داد و گفت خبر داری سید اسماعیل شهید شده؟ اول سعی کردم ثابت کنم اشتباه است یا کس دیگری است چون دوست نداشتم از بین ما برود.
جعفرزاده در ادامه این مطلب آورده است: او عاشق شهدا بود و زمانی که من خادم شهدا بودم مرتب برای برگزاری مراسم شهدا به سازمان می آمد و عاشق شهدا بود و خیلی حرص مراسم شهدا را می خورد اما سعی می کرد همیشه ادب را رعایت کرده و به صورت مرتب پیگیر مسائل شهدا بود اما نمی دانم چرا رفت؟ به نظرم ماندنی نبود. این ها باید بروند؛ یا در ایران، یا عراق و یا سوریه. فقط می توانم بگویم خیلی دوستش داشتم. خیلی باصفا، صادق، مومن، با ادب و با اخلاق بود.
در ادامه این مطلب آمده است: جایش خالی است. از این به بعد دوستانی که یادواره برگزار می کنند ببینند می توانند مثل او دلسوزانه و خالصانه کار کنند؟ بدون هیچ چشمداشتی! سید روحت شاد! تو را به جان آن عمه بزرگواری که در راهش شهید شدی از ما راضی باش.
شهید 'سید اسماعیل سیرت نیا' از نیروهای سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ در عملیات مستشاری در سوریه به وسیله اصابت ترکش خمپاره به ناحیه پهلو و پشت سرش به شهادت رسید.


ویدیو مرتبط :
شهید مدافع حرم در مجلس امام حسین (ع)