صعود دوکوهه اندیمشک و بیمه رازی به نیمه نهایی کشتی جام باشگاه‌های جهان


دو تیم بیمه رازی و دوکوهه اندیمشک از ایران به مرحله نیمه نهایی دومین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان راه یافتند تا در این مرحله به مصاف هم بروند.

به گزارش ایسنا، با برگزاری رقابت‌های دومین دور از کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان، حضور دو تیم دوکوهه اندیمشک و بیمه رازی به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها حتمی شد و با برگزاری دور سوم مسابقات، چهره دو تیم دیگر صعود کننده در گروه های C و D نیز مشخص خواهد شد. دوکوهه اندیمشک و بیمه رازی باید در مرحله نیمه نهایی به مصاف یکدیگر بروند تا چهره یکی از تیم های فینالیست جام باشگاه های جهان مشخص شود.

در جریان این رقابت ها، دو تیم بیمه رازی و سینا صنعت ایذه که هر کدام از چهره های شاخص کشتی ایران بهره می برند، در دیداری بسیار سخت و نفسگیر و برای تعیین تیم نخست گروه B به مصاف هم رفتند که در پایان بیمه رازی موفق شد با امتیاز فنی مثبت ۱۵ بر ۱۳ مقابل حریف به برتری برسد و راهی مرحله نیمه نهایی شود. هر کدام از دو تیم در تعداد کشتی ها به چهار برد دست یافتند.

در حساس‌ترین مبارزات در وزن ۵۹ کیلوگرم، محسن حاجی پور از بیمه رازی سه بر صفر مغلوب سامان عبدولی شد. محمد علی گرایی نیز در وزن ۶۶ کیلوگرم مهدی زیدوند را از پیش رو برداشت. سعید عبدولی از بیمه رازی پنج بر صفر پیام بویری را برد و داود عابدین زاده قهرمان جوانان جهان و قهرمان آسیا نیز در وزن ۸۵ کیلوگرم مقابل حبیب الله اخلاقی، دارنده دو مدال برنز جهان از تیم بیمه رازی به برتری دست یافت.

از آنجا که در ترکیب دو تیم چهره های شاخص حاضر در اردوی تیم ملی حضور داشتند، محمد بنا و کادرش به دقت عملکرد کشتی گیران را با دقت خاصی زیر نظر داشت.

تیم مجارستان نیز با دو پیروزی قاطع مقابل بلغارستان و مراکش در گروه D، سومین تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی نام گرفت. همچنین با توجه به پیروزی هشت بر صفر نماینده ارمنستان مقابل تیم تاجیکستان و احتمالا برتری این تیم مقابل نماینده اوکراین در دیدار بعدی، میزان شانس راهیابی نماینده ارمنستان به مرحله نیمه نهایی زیاد است.

گروه A:

پدیده دوکوهه اندیمشک – پتروشیمی اروند - مناس قرقیزستان

پدیده دوکوه اندیمشک 6 - پتروشیمی اروند 2

پدیده دوکوهه اندیمشک 6 - مناس قرقیزستان 2

گروه B:

بیمه رازی- ترکمنستان- سینا صنعت ایذه

بیمه رازی 8 - آلپ ارسلان ترکمنستان صفر

بیمه رازی - سینا صنعت ایذه ( نتایج دیدارهای انفرادی میان این دو تیم به ترتیب زیر است)

اسامی کشتی گیران بیمه رازی ابتدا آمده است.

وزن ۵۹ کیلوگرم: محسن حاجی پور صفر - سامان عبدولی ۳

وزن۶۶ کیلوگرم:مهدی زیدوند ۳ -محمد علی گرایی ۴

وزن ۷۱ کیلوگرم: افشین بیابانگرد ۲-عظیم گرمسیری صفر

وزن ۷۵ کیلوگرم: سعید عبدولی ۵ - پیام بویری صفر

وزن۸۰ کیلوگرم: یوسف قادریان ۵ - میلاد خسروی صفر

وزن ۸۵ کیلوگرم: حبیب الله اخلاقی ۲ - داود عابدین زاده ۲(برنده)

وزن ۹۸ کیلوگرم: مهدی علیاری ۶ - سید مصطفی صالحی زاده ۲

وزن ۱۳۰ کیلوگرم:بشیر باباجان زاده یک - امیر قاسمی منجزی ۳

گروه C:

تاجیکستان- ارمنستان- اوکراین

دینامو ارمنستان 8 - اسکای تاجیکستان صفر

اسکای تاجیکستان -اس پریموکا اوکراین

گروه D:

مجارستان- بلغارستان- مراکش

بوداپست تی اف مجارستان 7 - ان ای آکادمیک بلغارستان یک

بوداپست تی اف مجارستان ۸ - مراکش صفر

قرار است در مرحله نیمه نهایی این رقابت ها که صبح فردا (جمعه) تیم های اول گروه های A و B و تیم های اول گروه های C و D با یکدیگر به رقابت بپردازند تا چهره فینالیست های دومین دوره کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان مشخص شود.

دومین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان، پنجشنبه و جمعه هفته جاری در سالن خلیج فارس مجموعه شهید جهان آرای خرمشهر با حضور هشت تیم خارجی و چهار تیم داخلی در حال برگزاری است.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
بیمه رازی قهرمان جام جهانی باشگاه های جهان شد.