علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



طرح سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه‌ها در دستور کار مجلس


به گزارش خبرنگار مهر، جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش به ریاست علی لاریجانی و با حضور ۲۰۱ نماینده مجلس آغاز شد.

اولین دستور کار جلسه علنی امروز رسیدگی به گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه بیمه اجباری مسئولیت مدنی دارندگان وسایل نقلیه موتوری زمینی در مقابل شخص ثالث است.

نمایندگان مجلس امروز همچنین گزارش کمیسیون قضایی در مورد رفع ایرادات شورای نگهبان به طرح اصلاح ماده ۲۴۱ لایحه قانونی اصلاح قسمتی از قانون تجارت را بررسی می‌کنند.

علاوه بر این بررسی گزارش کمیسیون عمران در مورد اصلاح بندی از قانون بودجه سال ۹۴ نیز در دستور کار مجلس قرار دارد.

نمایندگان مجلس گزارش دیگری از کمیسیون عمران در مورد طرح یک فوریتی توسعه و بهینه‌سازی آب ‌شُرب شهری و روستایی در کشور را نیز بررسی خواهند کرد.

بررسی گزارش کمیسیون آموزش و تحقیقات در مورد طرح سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه‌ها و مراکز عالی کشور نیز در دستور کار جلسه علنی امروز قرار دارد.

 

 


ویدیو مرتبط :
شیوه پذیرش دانشجو در دانشگاه های ایران !!!