سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کشف تونل ۲۰۰ متری تروریست‌ها در حومه دمشق


کشف تونل ۲۰۰ متری تروریست‌ها در حومه دمشقتسنیم/ ارتش سوریه در ادامه عملیات نظامی علیه گروههای تروریستی در دیرالزور و حلب، ضمن پیشروی در برخی از مناطق، شماری از تروریستها را کشته یا زخمی کرد.

ارتش سوریه صبح امروز یک تونل دویست متری تروریستها را در داریا در حومه دمشق کشف و شناسایی کرد. این تونل دویست متری از مواضع تروریستها تا درمانگاه ملی امتداد دارد.
همزمان با این تحول، ارتش سوریه عملیات نظامی خود علیه گروه تروریستی داعش و جبهه النصره در دیرالزور و حلب را ادامه داد.

نیروهای ارتش سوریه در عمق چهار کیلومتری منطقه "وادی التیم" در دیرالزور پیشروی کرده و بخشی از جاده مواصلاتی بین میدان نفتی "التیم" و شهر "المیادین" در حومه جنوبی دیرالزور را بعد از درگیری شدید با تروریست‌های داعشی که منجر به کشته و زخمی شدن شماری از آنها شد، به کنترل خود در آوردند.

و خبر دیگر اینکه تروریستهای داعشی در ادامه هدف قراردادن محلات مسکونی، دو محله "الجوره" و "القصور" در شهر دیرالزور را با خمپاره‌های موشکی هدف قرار دادند که در پی آن شماری از شهروندان سوری زخمی شدند.

گروه تروریستی داعش همچنین یک جوان سوری ساکن روستای "طیب الفال" در شهرک "البصیره" در حومه شرقی دیرالزور را به اتهام توهین به دین اعدام کرد.
این گروه تروریستی همچنین شهر "الشدادی" در حومه جنوبی حسکه در شمال شرق سوریه را هدف حملات خود قرار داد که نیروهای دموکراتیک سوریه این حملات را دفع کرده و در پی درگیری‌هایی بین نیروهای دموکراتیک و تروریستهای داعشی در این منطقه به وقوع پیوست شماری از دو طرف کشته یا زخمی شدند.

و خبر دیگر اینکه یگانهای حمایت مردمی کُرد، حمله تروریستهای داعشی به مواضع‌شان در اطراف روستای "زور مغار" در غرب شهر عین العرب در حومه شمال شرقی حلب را دفع و شماری از تروریست‌ها را کشته و یک خودروی نظامی آنها را منهدم کردند.
مرکز دیده بان حقوق بشر وابسته به معارضان به کشته شدن دوازده تروریست داعشی در درگیری های اطراف شهرک "دودیان" در حومه شمالی حلب اعتراف کرد.
از سوی دیگر تروریستهای النصره از مقرهای تیپ 13 در شهر "معره النعمان" واقع در حومه جنوبی ادلب در شمال سوریه که چند روز پیش آن را اشغال کرده بودند، عقب نشینی کردند.

منبع: تسنیم


ویدیو مرتبط :
کشف تونل تروریست ها در حرستا در حومه دمشق