سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



شوهر رفیق بازم ترامادول مصرف می کند


شوهر رفیق بازم ترامادول مصرف می کندخراسان/ خانمی 26 ساله هستم.8 سال است ازدواج کرده ام. حاصل این ازدواج 2 پسر 7 و 4 ساله است. شوهرم 30 ساله است و سواد ندارد. من هم تا دبیرستان خوانده ام. شوهرم اهل خیلی چیزها و بی اعتنا به زندگی و رفیق باز است و دست بزن دارد. قرص ترامادول هم مصرف می کند. بددل است و درکم نمی کند. سر کار هم نمی رود. خسته ام. راهنمایی ام کنید.
با سلام. امیدوارم خستگی که در پایان پیامک تان به آن اشاره کرده اید، مانع از تلاش شما برای حل مشکل تان نشود. ابتدا لازم می دانم توضیحاتی درباره مصرف ترامادول خدمت تان عرض کنم زیرا با توجه به عوارض این ماده، به نظر می رسد مشکلات دیگر همسرتان متاثر از مصرف این ماده مخدر باشد.
آنچه درباره ترامادول و عوارض آن باید بدانید
ترامادول یک داروی ضد درد است و مکانیسم کنترل درد در آن مشابه مورفین است. مصرف مداوم آن به وابستگی فیزیکی و روانی مشابه اعتیاد مواد مخدر منجر می شود و مصرف طولانی مدت آن به اعتیاد منجر می شود و درمانی کاملا مشابه با درمان سوء مصرف مواد مخدری چون تریاک، کراک و هروئین دارد! باز هم تجربه نویسنده نشان می دهد که بیمارانی که در مراکز بستری به منظور ترک ترامادول بستری می شوند علایم خماری یا ترک غیر قابل تحمل تری نسبت به دیگر بیماران وابسته به مواد مخدر از خود نشان می دهند. برخلاف تصوری که بسیاری از افراد دارند، ترامادول، ماده ای مخدر و صنعتی است که عوارض مصرف آن کمتر از تریاک نیست. اگر همسر شما به مصرف ترامادول وابسته شده باشد، بی اعتنایی به زندگی و تکانشگری (دست بزن) می تواند از عوارض مصرف آن باشد. به طور اساسی مصرف مواد مخدر سبک زندگی خاص خود را می طلبد از جمله رفیق باز بودن، بی تفاوتی به کار و زندگی، بی مسئولیتی و ... به همین دلیل است که بسیاری، معتقدند اعتیاد، بیماری است بنابراین این بیماری باید درمان شود تا نشانه های آن از بین برود.
تلاش برای تغییر به جای تحمل شرایط
با توجه به توضیحات مطرح شده، برای نتیجه گیری بهتر به اطلاعات بیشتری نیاز داریم از جمله این که چند وقت است این ماده توسط همسرتان مصرف می شود؟ میزان مصرف چقدر است و آیا قبلا ماده دیگری هم مصرف می کرده یا خیر؟ تمامی این اطلاعات در روند مشاوره شما می تواند موثر باشد.در خور ذکر است که تحمل کردن این شرایط، هیچ چیز را تغییر نمی دهد. اگر تصمیم دارید تغییری در این شرایط ایجاد کنید ابتدا باید عوارض و علایم مصرف مواد را بشناسید و با تاثیری که مصرف این ماده یعنی ترامادول بر ذهن و روان فرد می گذارد، بیشتر آشنا شوید. آن گاه آمادگی بیشتری برای رویارویی با رفتار های همسرتان خواهید داشت. مرحله بعد اقدام برای درمان اعتیاد همسرتان به ترامادول به ساده ترین شیوه ممکن و نه با اجبار است. زیرا روش های اجباری در ترک ترامادول احتمال بازگشت پذیری آن را افزایش می دهد. برای این کار می توانید به کلینیک های ترک اعتیاد مراجعه کنید.
از مشکل فرار نکنید
توصیه پایانی هم این است که شما به فراگیری مهارت های ارتباطی برای مواجهه با همسرتان نیاز دارید. برای رویارویی با مشکلاتی که به آن ها اشاره کرده اید، به مهارت های ارتباطی نیاز دارید که با آن بتوانید بر همسرتان تاثیر بگذارید. شاید اولین نکته ای که لازم است به آن توجه کنید، غلبه بر ترس است. اغلب ما تصور می کنیم این ترس است که از ما محافظت می کند در حالی که ترس فقط باعث می شود از مشکل فرار کنیم بدون این که حل شده باشد.




با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: خراسان


ویدیو مرتبط :
انیمیشن مصرف قرص ترامادول