سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پیشنهادی مصری برای تشکیل دولتی فلسطینی در منطقه سینا


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یک منبع فلسطینی که عضو کمیته مرکزی جنبش فتح است، اعلام کرد اخیرا پیشنهادی مصری به تشکیلات خودگردان ارائه شده که به عنوان یک راه‌حل نهائی، دولتی فلسطینی در منطقه سینا ایجاد شود.

این مسئول فلسطینی که نامش ذکر نشده، به الخلیج آنلاین گفت: پیشنهادات عربی و بین‌المللی بسیاری برای پایان درگیری‌های با رژیم صهیونیستی ارائه شده که یکی از آنها برپایی دولت فلسطینی در شبه جزیره سیناست.

این مقام مسئول افزود: پیشنهاد مذکور در سال 2014 مطرح شده و تشکیلات خودگردان، طرف اسرائیلی، آمریکا و همچنین «عبدالفتاح السیسی» رئیس‌جمهور مصر از آن مطلع بوده‌اند اما هیچ تحولی درباره آن رخ نداده و پیشرفتی نداشته است.

بر اساس این گزارش، پیشنهاد مذکور به دلیل دور جدیدی از مذاکرات محرمانه با طرف اسرائیلی برای از سرگیری دوباره مذاکرات ارائه شده است.

«ماتی دیوید» پژوهشگر اسرائیلی و افسر سابق در یگان اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی اعلام کرد السیسی در پیشنهادی انضمام 1600 کیلومتر از اراضی مصری در منطقه سینا به تشکیلات خودگردان را مطرح کرده است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
تشکیل جلسه علنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی