سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



رئیس جبهه مستقلین و اعتدالگرایان: هنوز تصمیمی درباره حمایت از عارف یا لاریجانی نگرفته‌ایم


رئیس جبهه مستقلین و اعتدالگرایان: هنوز تصمیمی درباره حمایت از عارف یا لاریجانی نگرفته‌ایمتسنیم/ رئیس جبهه مستقلین و اعتدال گرایان با بیان اینکه تصمیم نگرفته‌ایم که از عارف حمایت کنیم یا لاریجانی، گفت: نایب رئیسی حق مستقلین و اعتدال گرایان است.

قدرتعلی حشمتیان رئیس جبهه مستقلین و اعتدال گرایان درباره ارزیابی خود از ریاست مجلس دهم اظهار داشت: جبهه مستقلین و اعتدال گرایان در جمع بندی خود به این نتیجه رسیده است که با توجه به همگام بودن آقای لاریجانی با دولت و حضور دوستان ما در لیست اصلاح طلبان، بنای رقابت با آقایان لاریجانی و عارف را نداریم و ما برای ریاست مجلس کاندیدا معرفی نمی کنیم و از نایب رئیسی آقای علی مطهری حمایت کرده و معتقدیم نایب رئیسی حق مستقلین و اعتدال گرایان است.

وی با بیان اینکه رقابت برای ریاست مجلس بین آقایان عارف و لاریجانی است، گفت: بنده با آقای عارف و لاریجانی ملاقات داشته و به این نتیجه رسیدیم که باید تفاهم در بحث ریاست مجلس باشد تا مجلسی همراه با دولت و همگام با ملت در خط امام و رهبری تشکیل شود.

رئیس جبهه مستقلین و اعتدال گرایان با تأکید براینکه ما برای نایب رئیسی مجلس محکم بر انتخاب علی مطهری ایستاده ایم، افزود: ما هنوز تصمیم نگرفته ایم که از آقای عارف حمایت کنیم یا از آقای لاریجانی. هر دو نفر برای ما محترم هستند و ما بعد از مرحله دوم انتخابات اعلام خواهیم کرد که از چه کسی حمایت می کنیم.

حشمتیان تأکید کرد: هیئت رئیسه مجلس باید در اختیار سه فراکسیون اصول گرایان، اصلاح طلبان و مستقلین قرار گیرد.

وی گفت: آقای روحانی توجه کند برخلاف اینکه سال 92 اعلام کرد مستقل است و وقتی وارد دولت شد، مستقلین را فراموش و از اصلاح طلبان و اصول گرایان در کابینه خود استفاده کرد، بداند ترکیب مجلس دهم فقط دست اصلاح طلبان و اصول گرایان نیست. مستقلین نیز باید در دولت سهمیه داشته باشند و دولت باید مربوط به هر سه جریان باشد و آقای روحانی در ترمیم کابینه، نباید مستقلین را فراموش کند.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: تسنیم


ویدیو مرتبط :
اوباما: هنوز تصمیمی در مورد سوریه نگرفته ایم ۰۷ شهریور ۱۳۹۲