سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



قاتل کارگر جوان قبل از برگزاری جشن عروسی اعتراف کرد


به گزارش خبرنگار حوادث خبرگزاری تسنیم، ساعت 15:30 پنجم آبان ماه امسال کلانتری 126 تهرانپارس گزارشی مبنی بر وقوع یک فقره قتل در یک ساختمان نیمه‌کاره در خیابان مطهری دریافت کرد؛ بلافاصله تیمی از مأموران به منطقه اعزام شدند و در بررسی‌های اولیه متوجه قتل جوان 20 ساله‌ افغانستانی به نام جعفر در درگیری با هموطنانش شدند.

در تحقیقات تکمیلی مشخص شد زمانی که کارگران در این ساختمان مشغول به کار بودند، تعدادی از آن‌ها در حال آب دادن به ستون‌های سیمانی ساختمان بودند و و بر اثر شرشر آب، کارگرانی که در طبقه پایین مشغول به کار بودند خیس‌ می‌شوند، خیس شدن این کارگرها باعث شروع مشاجره و درگیری بین دو گروه از کارگران افغانی شد.

پس از مدتی، مشاجره بین دو گروه از کارگران خاتمه یافت اما مجددا در محوطه پایین ساختمان درگیری شروع شد؛ مقتول جزو هیچ کدام از دو گروه کارگران درگیر در بالای ساختمان نبود و در محوطه پایینی ساختمان به حمایت از یکی از طرفین دعوا وارد درگیری شد، در این حین فردی به نام عیسی که 27 سال سن دارد ضربه‌ای را با چاقو به زیر سینه مقتول وارد می‌کند و به همراه فردی به نام سلیم که در قتل دست داشته است از محل مهلکه می‌گریزد.

مقتول به دلیل ضربه کاری شدید قاتل و خونریزی شدید در صحنه درگیری جان خود را از دست می‌دهد و  از دست مأموران اورژانس نیز کاری بر نمی‌آید.

پس از وقوع این قتل، بازپرس کشیک قتل در محل وقوع قتل حضور یافت و دستور شناسایی و دستگیری متهمان را صادر کرد تا اینکه سرانجام متهم قتل کارگر جوان 28 آبان ماه امسال در شهر زابل دستگیر شد.

صبح امروز متهم این پرونده در مقابل محسن مدیر روستا بازپرس شعبه ششم دادسرای جنایی تهران به قتل جعفر اعتراف کرد و درباره جزئیات قتل به بازپرس گفت: روز وقوع قتل در ساختمان مشغول کار بودم که یک نفر از طبقه بالا سر من، شروع به آب‌پاشی کرد و همین موضوع منجر به شروع درگیری بین تعدادی از کارگران شد. من با دیدن صحنه درگیری به قصد جدا کردن کارگران به محل نزاع رفتم. در آنجا یکی از طرفین دعوا به من و دوستم سلیم فحاشی کرد که من نیز وارد دعوا شدم اما دعوا در آن لحظه خاتمه یافت.

پسر جوان اظهاراتش به بازپرس اینگونه را اینگونه ادامه داد: کارگری که فحاشی کرده بود به پایین ساختمان رفت که دوستان افغانستانی‌اش را برای ادامه درگیری به بالا بیاورد، سلیم نیز از من خواست که کار را رها کنیم و به پایین ساختمان برویم، در حال رفتن به پایین بودیم که میله‌ای به سرم خورد، من نیز که عصبی شده بودم چاقویی را از یکی از افراد حاضر در درگیری گرفتم. مقتول کنار دیوار ایستاده بود و راه فراری نداشت و زمانی‌که به سمت من آمد من با چاقو یک ضربه به شکمش زدم، البته نمی‌دانم که مقتول برای حمله به سمت آمد یا اینکه قصد داشت چاقو را از دستم بگیرد.

پسر جوان درباره علت فرارش بعد از ارتکاب قتل به بازپرس گفت: بعد از این ماجرا سلیم من را فراری داد و من نیز به شهر زابل رفتم و در مغازه صوتی و تصویری مشغول به کار شدم تا اینکه دستگیر شدم، در این مدت عذاب وجدان داشتم و با این کارم مراسم عروسیم که قرار بود در ایام عید برگزار شود، را  بر هم زدم.

پس از اعتراف عیسی به قتل جعفر وی به دستور بازپرس پرونده برای تحقیقات بیشتر در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
برگزاری جشن عروسی در بین تهدید تروریستها!!!!!!!!