ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



المپیاد ورزشی كاركنان وزارت بهداشت در مازندران آغاز شد


به گزارش خبرنگارایرنا، المپیاد ورزشی كاركنان وزارت بهداشت و درمان در شش رشته فوتسال ، فوتبال دستی ، والیبال ، تنیس روی میز ، آمادگی جسمانی و دارت برای مردان و تنس روی میز، آمادگی جسمانی، دارت و والیبال برای زنان به مدت یكماه در فرح آباد ساری پیگیری می شود.
در این رقابت ها سه هزار نفر از كاركنان مرد و زن 35 دانشگاه علوم پزشكی سراسر كشور و كاركنان ستادی این وزارتخانه با هم به رقابت می پردازند.
المپیاد ورزشی كاركنان مرد این وزارتخانه امشب همزمان با بعثت نبی مكرم اسلام (ص) با حضور وزیر بهداشت و درمان به صورت رسمی افتتاح می شود و تا 30 اردیبهشت ادامه دارد.
المپیاد زنان در چهار رشته ورزشی از 31 اردیبهشت ماه شروع و تا 12 خردادماه پیگیری می شود.
این دومین باری كه در طی كمتر سه ماه دو المپیاد ورزشی وزارت بهداشت و درمان به میزبانی مازندران در خزر آباد ساری برگزار می شود.
اسفندماه سال قبل مازندران،میزبان نخستین المپیاد ورزش های همگانی دانشجویان پسردانشگاه های علوم پزشكی سراسر كشور بود.
6982/6097

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
شبکه خبر 12 آذر - آغاز پرداخت بیمه ها به وزارت بهداشت