فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



فرماندار نایین: حضور مقتدرانه ایران در جهان مرهون خون شهیدان است


به گزارش روز شنبه ایرنا، سهراب مظفر نجفی در دیدار با خانواده شهید محمود سلطانی محمدی گفت: عزت و اقتدار ما مدیون خون شهداست و به همین دلیل نیز كشور ما با رهبری مقام عظمای ولایت در منطقه و جهان می درخشد.
وی خاطرنشان كرد: كشور ما به بركت مقام عظمای ولایت در مقابل دنیای استكبار ایستاده و در تمام عرصه ها نیز سربلند و پیروز است.
فرماندار نایین افزود: مسئولان نظام با پاسداشت خون شهیدان، جهادگونه در راه خدمت رسانی به مردم بویژه خانواده معظم شهدا تمام تلاش خود را به كار بگیرند تا مدیون خون این مجاهدین فی سبیل الله نباشند.
نجفی با تاكید بر فرهنگ خوب زنده نگهداشتن یاد و خاطر شهدا خاطرنشان كرد: ملت ایران در تمام عرصه ها به دنیا ثابت كرده اند كه ملتی مقام و پشتیبان نظام و ولایت هستند و در تمام عرصه ها نیز حضور دارند.
شهید محمود سلطانی محمدی اولین شهید مدفون در محله محمدیه نایین است.
شهرستان نایین 305 شهید در راه نظام اسلامی تقدیم كرده است.
این شهرستان در 140كیلومتری شرق اصفهان قرار دارد.
ت6027/7136

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
اعلام حضور مقتدرانه