فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



«محمد مهدی دادگو» چهارمین بزرگداشت جشنواره فجر/ اطلاعات درز پیدا کرده تائید شد!


براساس این گزارش، مدتی قبل یکی از سایت‌های خبری جزئیات کاملی از بزرگداشت‌های جشنواره امسال منتشر کرد و مدعی شد که رویا تیموریان،محمد مهدی دادگو،رضا کیانیان و مهدی فخیم‌زاده چهار بزرگداشت جشنواره سی‌وچهارم فیلم فجر هستند که پس از آن بلافاصله توسط روابط عمومی جشنواره نام رویا تیموریان،رضا کیانیان و مهدی فخیم‌زاده به عنوان سه سینماگری که در جشنواره برایشان بزرگداشت گرفته خواهد شد اعلام شد.

اما شاید مطلبی که آن سایت خبری در خصوص فعالیت‌های خارج از کشور اقامت دادگو منتشر کرده بود باعث شد تا جشنواره از درج این خبر منصرف شود اما اعلام بزرگداشت دادگو باعث شد تا مشخص شود مدیران جشنواره امسال تا چه حد در مقابل حفاظت از اطلاعات ناتوان هستند و ستاد خبری جشنواره چه کار مشکلی در ادامه بر دوش خواهد داشت.

هرچند که محمد حیدری در بخشی از این نشست در خصوص درز اطلاعات مدعی شد تا «نیاز به همراهی شما اصحاب رسانه داریم و باید توجه داشته باشید که نمیتوانیم  اخبار را در گاو صندوق نگاه داریم».

انتهای پیام/

http://fna.ir/ODG4I9


ویدیو مرتبط :
اسرار داعش - اطلاعات درز پیدا کرده