ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



قهرمانی پرسپولیس به سود فوتبال ایران خواهد بود/ تدابیر کادر فنی و حمایت هیأت مدیره باعث موفقیت‌های سرخپوشان است


محمود کلهر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درخصوص دیدار فردای تیم‌های پرسپولیس و راه‌آهن گفت: پرسپولیس لیگ برتر را خوب شروع نکرد به طوریکه در 4 هفته ابتدایی این بازی‌ها فقط یک امتیاز به دست آورد اما به نظرم با درایت کادر فنی و حمایت‌هایی که هیأت مدیره از مربیان و بازیکنان داشت پرسپولیس توانست اوج گرفته و حالا می‌بینیم که در یک قدمی قهرمانی قرار دارد.

وی ادامه داد: امیدوارم فردا پرسپولیس با یک نتیجه خوب بتواند قهرمان لیگ برتر شود چرا که قهرمانی پرسپولیس  به عنوان یک تیمی پر هوادار به سود فوتبال ایران است و به همین دلیل آرزو می‌کنم پرسپولیس  بتواند فردا میلیون‌ها هوادارش را شاد کند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس  تصریح کرد: نباید نقش هادی نوروزی را در پرسپولیس از یاد ببریم و بازیکنان همانطور که از قبل گفته‌اند این قهرمانی را به او تقدیم خواهند کرد.

انتهای پیام/ک


ویدیو مرتبط :
حضور کادر فنی تیم ملی در تمرین سرخپوشان