علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



هوای اهواز، تبریز و مشهد سالم، 5 كلانشهر در شرایط پاك


به گزارش گروه علمی ایرنا از مركز كنترل و پایش محیط زیست، براساس آنچه در سایت ماهواره اروپایی Eumetsat مشاهده شده است، تحلیل وضعیت گرد و غبار از ساعت 8 صبح 27 فروردین تا 8 صبح 28 فروردین، به علت پوشش ابر در حال عبور از روی كشور، امكان پذیر نبود اما از حدود نیمه شب گذشته مناطقی از جنوب غرب تا محدوده رشته كوه های زاگرس غبارآلود مشاهده شد.
مجید آزادی مدیر گروه پژوهشی و هواشناسی دینامیك و هم دیدی پژوهشكده هواشناسی و علوم جوی به خبرنگار علمی ایرنا گفت: سرعت كنونی باد در تهران 11 متر بر ثانیه ( 40 كیلومتر بر ساعت)، میزان دید افقی بیش از 10 كیلومتر و رطوبت نسبی 26 درصد است.
وی اظهار كرد: هوای كنونی تهران قسمتی ابری با بیشینه دمای 21 و كمینه دمای 10 درجه سانتیگراد در 24 ساعت گذشته اعلام شده است.
آزادی گفت: هوای تهران برای 24 ساعت اول كمی ابری در بعد ازظهر افزایش ابر درپاره ای نقاط بارش باران، 24 ساعت دوم نیمه ابری درپاره ای نقاط ابری و بارش باران و 24 ساعت سوم كمی ابری در بعضی ساعات افزایش ابر و بارش پراكنده پیش بینی شده است، دمای كنونی تهران 21 درجه سانتیگراد و جهت وزش باد غربی گزارش شده است.
علمی 9014**1440

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
روز هوای پاك گرامی بدار یا ندار؟