سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



گوشی های سری A سامسونگ، اندروید مارشملو را دریافت نخواهند کرد!


گوشی های سری A سامسونگ، اندروید مارشملو را دریافت نخواهند کرد!9صبح/ محصولات جدید فلزی-شیشه ای سامسونگ با نام های گلکسی A3، A5 و A7 برای سال 2016 میان رده هستند. کمپانی سامسونگ از لیست محصولاتی که آپدیت سال جدید را شامل حالشان خواهد کرد، این سه گوشی اندرویدی میان رده را خارج کرد. نسخه های فلزی و شیشه ای گلکسی A3، A5 و A7 در سال 2016 گوشی های میان رده ای هستند که از قیمت مناسبی هم برخوردارند.

این محصولات برای افرادی ساخته شده اند که می خواهند یک گوشی با ظاهری شیک اما قیمتی مناسب داشته باشند. این گوشی ها، به ترتیب از رده پایینترین (A3) تا رده بالاترین (A7) دسته بندی شده اند، همگی سیستم عامل اندروید 5.1 آبنبات چوبی را اجرا کرده و حافظه داخلی 16 گیگابایت دارند؛ هر یک دارای دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی می باشند.

متاسفانه این سه محصول نمی توانند آپدیت اندروید 6.0 را دریافت کنند، اما خوشبختانه سامسونگ این خبر را زودتر منتشر کرد. این سه گوشی با وجود شباهت ها، تفاوت هایی نیز دارند.در زیر مشخصات اصلی سه محصول را برایتان فهرست کرده ایم:

سامسونگ گلکسی A3

· نمایشگر 4.7 اینچی 1,280 x 720 پیکسلی

· پردازنده چهار هسته ای 1.5 گیگاهرتز

· RAM 1.5 گیگابایت

· باتری 2,300 میلی آمپر ساعت

سامسونگ گلکسی A5

· صفحه نمایش 5.2 اینچی 1,920 x 1,080 پیکسل

· پردازنده هشت هسته ای 1.6 گیگاهرتز

· RAM 2 گیگابایت

· پشتیبانی از Samsung Pay

· باتری 2,900 میلی آمپر ساعت با امکان شارژ سریع

سامسونگ گلکسی A7

· نمایشگر 5.5 اینچی 1,920 x 1,080 پیکسل

· پردازنده 1.6 گیگاهرتز هشت هسته ای

· RAM 3 گیگابایت

· پشتیبانی از Samsung Pay

· باتری 3,300 میلی آمپر ساعت با امکان شارژ سریع

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: 9صبح


ویدیو مرتبط :
بررسی تخصصی اندروید مارشملو ( اندروید 6 )