سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آیفون۷ با «حالت اضطراری» می آید


پاپیولار ساینس نوشت: اگرچه هنوز تاریخ مشخصی درباره آغاز فروش آیفون ۷ اعلام نشده است اما این موجب نشده که شرکت سازنده به آن نپردازد.

مهر/ پاپیولار ساینس نوشت: اگرچه هنوز تاریخ مشخصی درباره آغاز فروش آیفون ۷ اعلام نشده است اما این موجب نشده که شرکت سازنده به آن نپردازد.
انتشار شایعاتی درباره محصولات ویژه شرکتهای معتبری نظیر آیفون به رویدادی عادی تبدیل شده اما وقتی منابع معتبری نظیر پاپیولار ساینس به آن می پردازند داستان چیز دیگری می شود. این نشریه می نویسد: در حال حاضر از گوشی ۶S به عنوان پرچمدار آیفون یاد می شود. این محصول خلاقانه فناوری سه بعدی، تصاویر زنده و اسکن سریعتر اثر انگشت را به دنیای تلفن های همراه آورده است و حالا گفته می شود در سال آینده با ورود آیفون ۷ به بازار از ویژگی امنیتی جدید و حیرت انگیزی موسوم به «حالت اضطراری» رونمایی شود.

بر اساس ثبت اختراع جدیدی که به نام اپل صورت گرفته، آیفونهای آینده مجهز به ساختاری خواهند بود که با توجه به اینکه کدام انگشت اسکنر تشخیص هویت آن را لمس می کند، به کاربر امکان فعال سازی وضعیت وحشت اضطراری را می دهد.

پاپیولار ساینس ادامه می دهد: بدین ترتیب کاربر می تواند اثر انگشت شصت خود را به طور پیش فرض برای باز کردن قفل امنیتی آیفون خود تعریف کرده و اثر انگشتان دیگر نظیر اشاره یا میانه را برای حالت اضطراری در نظر بگیرد. این فناوری جدید امکان ارسال پیام اضطراری به مراکز از پیش تعریف شده را فراهم می کند. همچنین از این طریق تصاویر و ویدئوهایی از موقعیت اضطراری مورد نظر تهیه و ارسال می شود. از آن گذشته آیفون ۷ قابلیت انتشار سیگنال رادیویی به مراکز از پیش تعریف شده را دارد.

گفته می شود فروش آیفون۷ از سپتامبر ۲۰۱۶ آغاز می شود.


ویدیو مرتبط :
وقتی که اندروید از حالت عادی به حالت خوناشام تبدیل میشو