ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



سردار کمالی: سربازها، ممنوعیت خروج همراه تیم را ندارند


سردار کمالی: سربازها، ممنوعیت خروج همراه تیم را ندارندکاپ/ جانشین اداره سرمایه‌های انسانی ستاد کل نیروهای مسلح گفت:سربازهای تیم های باشگاهی نظامی می توانند همراه تیم از کشور خارج شوند.
سردار موسی کمالی درباره در پاسخ به این پرسش که آیا سربازهای تیم فوتبال تراکتورسازی که کارت های جعلی داشتند می توانند برای شرکت در اردوی ترکیه تیم راه همراهی کنند یا خیر اظهارداشت:سربازهایی که در تیم های باشگاهی نظامی شاغل هستند هیچ ممنوعیت برای همراهی تیم های خود در خارج از کشور ندارند. این قانون شامل حال همه سربازها می شود.
وی افزود:به هر حال بازی های آسیایی در پیش است و سربازها می توانند بر ای شرکت در بازی ها هم تیم های خود را همراهی کنند.برای حضور در اردو هم مشکلی برای خروج آنها وجود ندارد.
جانشین اداره سرمایه‌های انسانی ستاد کل نیروهای مسلح درباره بحث مهدی شریفی و اینکه همچنان ملوانی ها قانع نشده اند تاکید کرد:اعزام های ما 19 هر ماه صورت می گیرد و مشخص می شود هر فرد محل خدمتش کجاست. درباره فوتبالیست های سرباز همانطور که می دانید کمیته تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح تصمیم گیری می کنند.طی بحث و تبادل نظری که در این کمیته انجام شده بود گفتند در حال حاضر ملوان شرایط خوبی ندارد و بهتر است این بازیکن به ملوان برود.
جانشین اداره سرمایه‌های انسانی ستاد کل نیروهای مسلح تصرح کرد:روز اعزام اتفاق دیگری افتاد و گفتند به این دلیل که خدمت سربازی چند بازیکن تراکتورسازی به اتمام رسیده و این تیم در لیگ قهرمانان آسیا شرکت دارد،آنها نیز نیاز به کمک دارند. بنابراین گفته ها بررسی شد و تصمیم گرفتیم مهدی شریفی برای گذراندن خدمت سربازی خود به تراکتورسازی برود.
سردار کمالی درباره اعتراض ملوانی ها و عذر خواهی سردار باران چشمه افزود:اگر بیستم دیماه این اتفاق افتاده بود، درست می گفتند زیرا محل همه اعزامی ها تا آن زمان مشخص می شود اما قبل از نوزدهم هنوز کسی تقسیم نشده که او را از انزلی برگردانده باشند.سرباز ها را کسی تقسیم نمی کند و نمی تواند تعیین کنید این سرباز را به ما بدهید یا نه.استدلالی وجود داشت که شنیده شد و این تصمیم را گرفتیم.

ما را در کانال تلگرامی کانال ورزش دنبال کنید telegram.me/canalevarzeh

منبع: کاپ کاپ


ویدیو مرتبط :
شرایط جدید ممنوعیت خروج بدهکاران بانکی