ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



بدمینتون بازان ایران به مرحله یک چهارم نهایی رقابت های زامبیا راه یافتند


به گزارش ایرنا از فدراسیون بدمینتون ، سروش اسکندری روز گذشته ( جمعه ) در مرحله یک هشتم یک نفره مردان در مصاف با هاواردشو از امریکا و دارای سید یک جدول توانست وی را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد و راهی مرحله یک چهارم شود.
وی امروز (شنبه) برای راهیابی به مرحله نیمه نهایی یک نفره مردان به مصاف بدمینتون باز اسلوونی خواهد رفت.
همچنین ثریا آقایی نیز روز گذشته در مرحله یک شانزدهم یک نفره زنان توانست حریف زامبیایی خود را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد و راهی مرحله یک هشتم شود و در مرحله یک هشتم با شکست حریفی از یونان و با نتیجه 2 بر صفر توانست راهی مرحله یک چهارم شود.
آقایی ملی پوش بدمینتون کشورمان امروز برای راهیابی به مرحله نیمه نهایی یک نفره بانوان به مصاف بدمینتون باز مصری خواهد رفت.
در رقابت های دونفره نیز تیم دونفره سروش اسکندری و فرزین خانجانی در مرحله یک هشتم توانستند بدمینتون بازان کشور میزبان (زامبیا) را شکست داد و به مرحله یک چهارم راه یابند.
تیم دونفره بانوان کشورمان (ثریا آقایی و نگین امیری پور ) نیز در مرحله یک هشتم با پیروزی برابر تیم زامبیا به مرحله یک چهارم راه یافتند.
مسابقات بین المللی بدمینتون زامبیا با شرکت 13 تیم خارجی از 5 تا 8 آذرماه در این کشور برگزار می شود.
ورزشی**1210**1581

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
یک چهارم نهایی رقابت کلن وار:Sweden 2 vs. Wildcard