سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



لاریجانی با اعضای کانون انجمن های صنفی آموزشگاه های فنی و حرفه ای کشور دیدار کرد


به گزارش ایرنا از خانه ملت، علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی امروز -دوشنبه- با اعضای کانون انجمن های صنفی آموزشگاه های فنی و حرفه ای کشور دیدار و گفت وگو کرد.
در این دیدار اعضای کانون انجمن های صنفی آموزشگاه های فنی و حرفه ای کشور با تشکر از تصویب طرح معافیت مالی آموزشگاه ها که به تصویب مجلس و شورای نگهبان رسید، 12 خواسته اساسی آموزشگاه ها را که منجر به توسعه امر مهارت آموزی در کشور و گسترش اشتغال پایدار و نیز موجب برون رفت آموزشگاه ها از این وضعیت آشفته می شود،ارائه کردند.
در این دیدار،رییس مجلس طی سخنانی توصیه های لازم را به آنها داشت و اعلام کرد که برخی از این مواد و خواسته ها برای بررسی در مجلس قابل طرح است.
به گزارش خانه ملت، کانون انجمن های صنفی آموزشگاه های فنی و حرفه ای کشور شامل 255 انجمن صنفی در کشور هستند و 15 هزار آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای را شامل می شوند که با توجه به مشکلات این آموزشگاه ها و به دلیل عدم کافی بودن حمایت دولتی و رقایت نسبی سازمان آموزش فنی و حرفه ای با آموزشگاه ها طی سه چهار سال گذشته بیش از 4 هزار از این آموزشگاه ها ورشکسته شدند و از صحنه مهارت آموزی خارج شدند که این ضربه بزرگی به بحث اشتغال محسوب می شود.
سیام**3070**1449

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
دکتر پرند رییس سازمان فنی و حرفه ای کشور در آموزشگاه