فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



ستاره هالیوودی تومور دارد


بانی فیلم آنلاین: وال کیلمر بازیگر فیلم‌های «اسکندر» و «شکارچیان ذهن» مدتی است که به تومور بدخیم گلو مبتلا شده و در حال حاضر وضعیت سلامت او وخیم است.

 وال ادوارد کیلمر بازیگر 56 ساله هالیوود که تاکنون در بیش از ده‌ها فیلم شناخته شده ایفای نقش کرده است، مدتی است به سرطان گلو مبتلا شده و علی‌رغم تمام تلاشش برای مخفی ماندن وضعیت سلامتش از چشم رسانه، گفته می‌شود بیماری او هم‌اکنون در پیشرفته‌ترین مراحل به سر برده و پزشکان ناامیدانه دست به دامن آخرین مرحله درمانی شده‌اند.

کیلمر که از جمله فیلم‌های او می‌توان به «اسکندر»، «شکارچیان ذهن»، «مخمصه»، «بتمن برای همیشه»، «پادشاه مصر»، «گم‌شده» و «مرا دوباره بکش» اشاره کرد، برای مخفی ماندن هویتش از ماه اکتبر با نام مستعار «اسکار دیویس» برای درمان به مرکز پزشکی  UCLA مراجعه می‌کند.

اولین بار رسانه‌ها 26 ژانویه سال میلادی جاری از بیماری کیلمر مطلع شدند.

علی‌رغم وضعیت وخیم کیلمر، او همچنان تلاش می‌کند تا این مسئله را شایعه‌ای بی‌اساس دانسته و آن را رد کند، آنچنانکه اخیرا در صفحه فیس بوک خود متذکر شده است: اینکه من حالم بد است و در بیمارستان بستری شده‌ام، دروغی بی‌پایه و اساس است و به هیچ وجه صحت ندارد. در بدن من علایمی از هرگونه تومور یا حتی عفونتی وجود ندارد.

یکی از دوستان کیلمر نیز حرف‌های این بازیگر هالیوودی را تکذیب کرده و تأکید کرده که وضعیت سلامتی او در شرایط وخیمی به سر می‌برد و افزوده است: متاسفانه ، فکر نمی‌کنم که در حال حاضر هیچ چیز بتواند او را نجات بدهد.


ویدیو مرتبط :
تجاوز به حریم خصوصی یک ستاره هالیوودی