فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



دومین جشنواره تولید کتاب‌ صوتی کودکان و نوجوانان تمدید شد


معرفی کتاب های مناسب گروه کودک و نوجوان، گردآوری قصه‌ها، افسانه‌ها و گویش‌های محلی، ترویج فرهنگ کتابخوانی و همچنین نوعدوستی و راه‌اندازی کتابخانه صوتی برای نابینایان در منطقه  از جمله اهداف برگزاری دومین جشنواره تولید کتاب‌های صوتی برای کودکان و نوجوانان است.

این جشنواره از اسفند 93 کار خود را آغاز کرده و تاکنون نزدیک به شش هزار نفر برای ارسال فایل به دبیرخانه جشنواره، ثبت نام و بیش از 3000 نفر، فایل صوتی خود را ارسال کرده‌اند. از این‌رو برگزارکنندگان جشنواره، مهلت ارسال فایل‌‌های صوتی را تا دوم بهمن ماه تمدید کرده‌اند.

نحوه شرکت در این جشنواره به این صورت بوده که 600 عنوان کتاب مناسب کودکان و نوجوانان معرفی و از علاقه‌مندان خواسته شده با انتخاب یک یا چند اثر، طبق شرایط توضیح داده شده در سایت جشنواره آن را در محیطی مناسب بازخوانی و ضبط و سپس فایل تولید شده را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

داوری این جشنواره در سه مرحله انجام می شود. در مرحله نخست، تمام فایل‌های ارسال شده به دبیرخانه جشنواره، توسط کارشناسان، مورد بررسی قرار می گیرند و برخی از این فایل‌ها به مرحله دوم داوری راه پیدا می‌کنند.

در دومین مرحله از داوری، توسط  کارشناسان حوزه کتاب‌های صوتی بررسی می‌شوند و فایل‌هایی که بیشترین امتیاز را کسب می‌کنند در اختیار داوران بخش نهایی قرار می‌گیرند تانفرات برتر، انتخاب و معرفی شوند.

هوشنگ مرادی کرمانی، مصطفی رحماندوست، میکائیل شهرستانی، احسان کرمی و بهاره رهنما، داوری مرحله نهایی دومین جشنواره تولید کتاب‌های صوتی کودکان و نوجوانان(نابینا) را بر عهده گرفته‌اند و تمام فایل‌های ارسال شده به این دبیرخانه، پس از گذراندن مراحل قانونی، در اختیارکودکان و نوجوانان و به‌ویژه  نابینایان قرار می‌گیرند.

مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره تولید کتاب‌های صوتی کودکان و نوجوانان تا دوم بهمن ماه تمدید شده و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت جشنواره به نشانی اینترنتی http://attarlibrary.irآثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

انتهای‌پیام/


ویدیو مرتبط :
کتاب صوتی بمبی 2 مخصوص کودکان و نوجوانان