ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



واکنش نورمحمدی به شیطنت توپ‌جمع‌کن استقلالی


واکنش نورمحمدی به شیطنت توپ‌جمع‌کن استقلالیفارس/ کاپیتان نیمکت‌نشین تیم پرسپولیس به شیطنت یکی از توپ‌جمع‌کن‌های حاضر در ورزشگاه یادگار امام قم واکنش نشان داد.
حدود 10 هزار تماشاگر در ورزشگاه یادگار امام قم حضور دارند که بیشتر آنها پرسپولیسی هستند.
* اشکان خورشیدی داور بازی به همراه کمک‌هایش از وضعیت زمین بازدید کردند.
* بازیکنان ذخیره تیم پرسپولیس در زمان گرم کردن بازیکنان اصلی به کنار زمین آمده و نظاره‌گر تمرین سرخپوشان شدند.
* یکی از توپ‌جمع‌کن‌ها از علیرضا نورمحمدی درخواست کرد تا با او عکس یادگاری بگیرد. نورمحمدی هم به این درخواست این جوان پاسخ مثبت داد اما این توپ‌جمع‌کن که می‌خواست پشت سر بازیکن پرسپولیس عدد 4 را نشان دهد با واکنش نورمحمدی مواجه شد.
* مهرداد کفشگری کاپیتان تیم پرسپولیس در بازی امروز است. این در حالی است که کفشگری پیش از این یک بار دیگر در هفته سوم و در بازی با سپاهان کاپیتان شد که در آن بازی پرسپولیسی‌ها شکست سنگینی از حریف اصفهانی خوردند.
* مهدی طارمی که در بازی امروز نیمکت‌نشین است با بی‌میلی فراوان کنار زمین آمد و به درخواست عکس گرفتنی که از او صورت می‌گرفت روی خوش نشان نمی‌داد اما بعد از لحظاتی هم به سمت هواداران پرسپولیس رفت و هم دست گلی برای آنها پرتاب کرد.
* تعدادی از عوامل اجرایی تیم صبای قم که سابقه کار در پرسپولیس را داشتند با پرسپولیسی‌ها خوش و بش کردند.
* بی‌نظمی و شلوغی بسیار زیادی در کنار زمین وجود دارد و این شلوغی به حدی شده که حتی برخی از افراد در زمان گرم کردن بازیکنان پرسپولیس به داخل زمین می‌رفتند که البته این کار آنها با برخورد مسئولان تیم پرسپولیس روبرو شد.
* هواداران پرسپولیس بنری در ورزشگاه نصب کرده‌اند که بر روی آن نوشته شده «برانکو تا آخر پشتت هستیم».
*زمانی که پرسپولیسی‌ها گرم می کردند، کریم باقری کنار زمین حضور نداشت.

کانال تلگرامی «کانال ورزش» را دنبال کنید telegram.me/canalevarzesh

منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
شیطنت توپ جمع کن بازی بایرن و وردبرمن و واکنش بواتنگ