علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



نشست بررسی رکود اقتصادی در خبرگزاری مهر برگزار می‌شود


به گزارش خبرنگار مهر، اواسط شهریورماه امسال بود که چهار وزیر اقتصاد، صنعت، کار و. دفاع در نامه‌ای به رئیس جمهور با هشدار نسبت به تبدیل رکود به بحران در آینده خواستار اتخاذ تدابیر فوری اقتصادی شدند.

در ادامه اقتصاددانان وارد ماجرا شدند و تحرک بیشتر اقتصادی دولت برای خروج از وضعیت رکودی را در کنار مهار تورم خواستار شدند. در همین حال، آمارهای بانک مرکزی از وضعیت اقتصاد ایران در نیمه اول امسال نیز تائید می‌کند که اقتصاد ایران همچنان در وضعیت رکودی قرار دارد.

با توجه به اهمیت موضوع، نشست تحلیلی بررسی ابعاد وضعیت رکودی اقتصاد ایران و تشریح راهکارهای برون رفت از شرایط فعلی اقتصادی با حضور دکتر لطف الله فروزنده دهکردی معاون سابق پارلمانی رئیس جمهور در دولت دهم و قائم مقام سابق مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی به میزبانی خبرگزاری مهر برگزار می‌شود.

بر این اساس این نشست تخصصی فردا یکشنبه ۲۷ دی ماه و از ساعت ۱۴ تا ۱۶ بعد از ظهر به میزبانی گروه اقتصادی خبرگزاری مهر برگزار می‌شود که حضور خبرنگاران خبرگزاری‌ها، سایت‌ها و روزنامه‌های کشور در این نشست «تحلیلی - تخصصی اقتصادی» آزاد است.


ویدیو مرتبط :
نشست همکاری اقتصادی و تجاری ایران و چک در پراگ برگزار ش