سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پذیرش فرهنگیان در مراکز اسکان نوروزی آغاز شد + اسامی استان‌های پرطرفدار


فرشید سیاری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اینکه پذیرش حضوری فرهنگیان در ستادهای اسکان نوروزی آغاز شده و تا 12 فروردین ادامه دارد، اظهار داشت: تا به امروز در رزرو اینترنتی 18 هزار و 474 اتاق رزرو شده است.

وی افزود: 81 هزار و 584 نفر اقدام به رزرو اینترنتی مراکز اسکان نوروزی کرده‌اند.

مدیرکل‌ تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: استان‌های اصفهان، فارس، خراسان رضوی، هرمزگان و قم بیشترین مقصد سفرهای نوروزی فرهنگیان است. همچنین تعرفه‌های پذیرش در مراکز اسکان نوروزی نسبت به سال گذشته هیچ افزایش نداشته است.

سیاری ادامه داد: برای فرهنگیان شاغل و بازنشسته و خانواده درجه یک آنها برای یک تا 5 نفر به‌ازای هر شب کلاس ویژه هزینه 25 هزار تومان، کلاس گروه الف 22 هزار تومان، کلاس گروه ب 16 هزار تومان و کلاس گروه ج 12 هزار تومان هزینه دریافت می‌شود.

انتهای پیام/*


ویدیو مرتبط :
گزارش بازرسی مراکز اقامتی مسافران نوروزی-استان مرکزی