سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فرمانده سپاه نینوا : ایرنا در ثبت خاطرات خوب انقلاب نقش بسزایی داشت


به گزارش ایرنا سردار سرتیپ دوم پاسدار رحمت الله صادقی در نشستی با رئیس و شماری از خبرنگاران ایرنا مرکز گلستان به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: خبرگزاری ایرنا در روزهای نخست پیروزی انقلاب و نیز جنگ تحمیلی با وجود محدودیت نیرو و امکانات در کنار مردم و مسئولان نظام ایفاگر نقش های ماندگار بوده است.
وی تلاش خبرنگاران در ایجاد فضای تعالی نظام را ستود و ابراز داشت: استکبار جهانی از انقلاب دست بردار نیست و امروز رسانه هایی که در جبهه انقلاب و مصاف با استکبار قراردارند محدودند ولی خبرگزاری جمهوری اسلامی همواره توانسته است ندای انقلاب را به گوش دنیا برساند و تاثیر خود را در عرصه بین المللی هم نشان دهد.
سردار صادقی با تصریح بر این که جبهه بندی انقلاب و ضد انقلاب همچنان تداوم دارد افزود: در این 37 سال که از عمر انقلاب می گذرد فشار جنگ علیه انقلاب از سوی دشمنان با تکنیک های جدید همچنان ادامه دارد و حضور صادقانه خبرگزاری ایرنا در تقویت احساس مسئولیت مردم و حفظ هوشیاری و ناامید کردن دشمنان بسیار موثر است.
* رسانه های نظام خود را مسلح به امکانات و علم روز کنند
فرمانده سپاه نینوا در ادامه با اشاره به توسعه کمی و کیفی فناوری اطلاعات در جهان کنونی و سرعت در تبادل اخبار گفت: اکنون نسبت به گذشته نه تنها محتوای خبر و اطلاعات تغییر کرده است بلکه به سبب دسترسی همگانی به رسانه های مجازی انتقال محتوا و مفاهیم و مقایسه موضوعات برای مخاطب با سرعت ارائه می شود از این جهت نقش و کارکرد رسانه ها و بویژه خبرنگاران ارزشی و حرفه ای حائز اهمیت بیشتر است.
سردار صادقی افزود: هرچه قدر رسانه ها به موضوع صداقت در محتوای خبر بیشتر توجه کنند به طور قطع تاثیر گذاری آن، تعالی بیشتر نظام را باعث خواهد شد.
وی در ادامه با یادآوری بحث مذاکرات هسته ای و مسائلی که از سوی دشمنان نظام مطرح می شود، اظهار داشت: امروز موضوع نگاه به اصطلاح تعدیل شده دشمنان به نظام مطرح است که در این رابطه لازم است رسانه ها بویژه خبرگزاری جمهوری اسلامی با اطلاع رسانی هوشمند و هدفمند بیشتر از گذشته جامعه را نسبت به شیطنت های دشمنان حساس و هوشیار نگه دارند.
سردار صادقی اضافه کرد: حساسیت در خصوص مذاکره هسته ای در آن حد است که رهبر معظم انقلاب مشخص فرمودند، برخورد با این مسئله باید طبق اصول و مبانی اهداف راهبردی نظام باشد.
وی همچنین از خبرگزاری جمهوری اسلامی به سبب آنچه که توجه به حوزه محتوای انقلاب عنوان داشت تقدیر کرد و در عین حال خواستار دغدغه هر چه بیشتر برای هوشیار نگه داشتن جامعه هدف شد.
رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی گلستان نیز در این جلسه با تبریک هفته بسیج اشاره کوتاهی به فعالیت های سازمان متبوع خود از جمله در جریان هشت سال دفاع مقدس کرد و ابراز داشت: ایرنا با تقدیم شهیدان در عرصه های مختلف دفاع مقدس، لبنان، افغانستان و سایر جبهه ها نه تنها دین خود را به نظام ایفا کرده است بلکه همچنان در جبهه مقاومت تلاش دارد.
سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به عنوان رسانه رسمی ایران و قدیمی ترین رسانه کشور که افزون بر 80سال قدمت دارد، دارای بیش از 100 نمایندگی در داخل و خارج از کشورمان است.
6203/6204

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
سخنان فرمانده سپاه(آقا عزیز خودمون) در محضر رهبر انقلاب