فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



کتابداران کتابخانه ها اموزش تخصصی می بینند


به گزارش خبرنگار ایرنا ، سیامک محبوب روز شنبه در آیین تکریم کتابداران و ترویج گفتمان کتابخوانی مازندران که در ساری برگزارشد ، ادامه داد : با اجرای طرح های آموزشی چون مشاوره کتابدار و ترویج خواندن به صورت مجاری , بستر مناسب برای توانمندی کتابداران فراهم شده است .
به گفته وی در این جهت یک هزار کتابدار در دوره آموزشی مشاوره کتابدار شرکت کرده اند و تمامی کتابداران کشور که شامل شش هزار و 500 نفر می شود در دوره های آموزشی ترویج خواندن به صورت مجازی شرکت خواهند کرد .
محبوب از برنامه و سیاست جدید این نهاد برای تامین و ارسال کتاب های موردنیاز به کتابخانه های کشور خبرداد و گفت : با اعمال این رویه کتاب های موردنیاز هر منطقه به کتابخانه ها ارسال و دراختیار آنان قرار می گیرد .
به گفته وی پیش از این نهادکتابخانه های عمومی کشور بدون درنظر گرفتن اولویت ونیازهای هر منطقه ، کتاب ها را به کتابخانه های عمومی ارسال می کرد.
وی افزود: اعمال این رویه توزیع و ارسال کتاب ها باعث شده تا کتاب هایی که موردنیاز مناطق نبوده در اختیار کتابخانه ها و اعضای آنها قرار می گرفته است .
دراین آیین از تعدادی کتابدار ،مسوول کتابخانه و خیر کتابخانه های عمومی مازندران با اهدای جوایزی قدردانی شد .
سه هزار و 200 کتابخانه عمومی در کشور فعالیت دارند و از این تعداد 110 باب در استان مازندران است .ک/3
2096/1899

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
کتابخانه ها را بسوزانید و کتابداران را راحت کنید