دختر «محمدرضا درویشی» بازیگر فیلم «افشین هاشمی» شد


  X  

دختر «محمدرضا درویشی» بازیگر فیلم «افشین هاشمی» شد

ایسنا/ افشین هاشمی بازیگر و کارگردان تئاتر و سینما قرار است در تازه‌ترین فیلم خود چهره جدیدی را به دنیای بازیگری معرفی می‌کند.
هاشمی این روزها مشغول آخرین مراحل فیلمبرداری فیلم تازه‌اش با نام «گذر موقت» است و در این فیلم آوا درویشی را به عنوان یک چهره جدید بازیگری معرفی می‌کند.
هر چند همه بازیگران «گذر موقت» نقش مکمل دارند، اما آوا شریفی یکی از این بازیگرانی است که نقش مهمی را بازی می‌کند. آوا درویشی فارغ‌التحصیل تئاتر و دختر محمدرضا درویشی آهنگساز پیشکسوت است.
افشین هاشمی پیش از این، شیرین یزدان‌بخش را برای بازی در فیلم «لطفا مزاحم نشوید» به کارگردان این فیلم محسن عبدالوهاب معرفی کرد که او بعد از بازی قابل قبولش در این فیلم و گرفتن سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر، به عنوان بازیگری تازه در سینما مطرح شد و تاکنون بیش از 12 فیلم بازی کرده است.
هاشمی در اولین فیلم خود که با همراهی محسن قرایی به طور مشترک کارگردانی شد، پنج بازیگر جدید را به دنیای بازیگری معرفی کرد. وی این روزها آخرین مراحل فیلمبرداری فیلم «گذر موقت» را طی می‌کند که بلافاصله بعد از پایان فیلمبرداری، تدوین فیلم آغاز می‌شود. «گذر موقت» به تهیه کنندگی مهدی رحمانی و نویسندگی و کارگردانی افشین هاشمی روز پنج شنبه 23 مهرماه با حضور اسماعیل محرابی در نقش آقا نصیری و مسعود کرامتی در نقش آقا صمیمی در لوکیشن بیمارستان عمل در خیابان زعفرانیه تهران کلید خورد.
این دو بازیگران اصلی این فیلم محسوب می شوند. از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به پانته آ بهرام، شبنم فرشادجو و شقایق دهقان اشاره کرد. «گذر موقت» داستان دو پیرمرد است که در شبی تاریک، تصمیمی مفرح می‌گیرند.
تمام فیلمبرداری فیلم جدید افشین هاشمی در تهران انجام می‌شود. «گذر موقت» دومین همکاری مشترک مهدی رحمانی با افشین هاشمی بعد از فیلم «برف» است.


ویدیو مرتبط :
فیلم سینمایی خاله قورباغه به کارگردانی افشین هاشمی