سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



امام جمعه نوشهر: راه های نفوذ دشمن باید مسدود شود


به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام والمسلمین محمود مشایخ در خطبه های نماز جمعه این هفته نوشهر افزود: حصول توافق هسته ای، به معنای پایان دشمنی آمریکا با ایران نیست و دولت این کشور از هر فرصتی برای نفوذ در ایران و رسیدن به اهداف خود استفاده می کند.
وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در لزوم جلوگیری از نفوذ آمریکا اظهار داشت: ما نباید در شناسایی و جلوگیری از نفوذ آنان دچار غفلت شویم.
امام جمعه نوشهر یادآور شد: ایران اسلامی اکنون جایگاه برجسته ای در جهان دارد و سفر ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، به ایران و دیدارش با رهبر معظم انقلاب، نشانه ای از شان والای جمهوری اسلامی در دنیا بود.
حجت الاسلام مشایخ گفت: پوتین در اقدامی غیر معمول، بدون برگزاری تشریفات استقبال، به دیدار رهبر رفت و دو ساعت از 9 ساعت حضور خود را در ایران به این دیدار اختصاص داد.
وی تاکید کرد: روسیه دارای 9 میلیون مسلمان است که متاسفانه در سال های گذشته، خیلی از آنان تحت تاثیر اقدامات عربستان قرار گرفتند.
امام جمعه نوشهر یادآور شد: اکنون روسیه به این نتیجه رسیده است که موضع ایران در شناخت و اجرای اسلام بر حق است.
حجت الاسلام مشایخ اظهار داشت: رئیس جمهور روسیه یک نسخه قدیمی از قرآن هدیه آورده بود که شاید نمادی از حقانیت رو به رشد قرآن کریم در جهان باشد و این که جهان دارد به این نتیجه می رسد که قرآن نسخه رهایی بشر است.
امام جمعه نوشهر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دفع و دفن هزار و 700 تن سیب زمینی در استان فارس گفت: بعد از گذشت این همه سال، هنوز در مدیریت کشاورزی دچار ضعف هستیم و نمی توانیم برنامه ای تدوین کنیم که تولید و نیاز، متعادل باشد.
حجت الاسلام مشایخ، همچنین درباره فرارسیدن اربعین حسینی اظهار داشت: اربعین، بزرگ ترین آیین مذهبی در جهان است که که این آیین در کشور بحران زده عراق با جمعیتی چندین میلیونی در برابر تهدید داعش برگزار می شوند.
به گفته وی، دنیا باید امام حسین ، علیه السلام، را بشناسد تا امام زمان، (عج ) ظهور کند. ک/2.
7517/ 1602/6097

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
امام خامنه ای: اساس نقشه دشمن؛ نفوذ و اختلاف