سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اینستاگرام مشکل کاربران در خروج ناگهانی از برنامه را تایید کرد


اینستاگرام مشکل کاربران در خروج ناگهانی از برنامه را تایید کرد

حساب رسمی اینستاگرام در توئیتر از کابرانی که از روز چهارشنبه بدون خروج عمدی، از حساب کاربری خود بیرون انداخته شده‌اند، به صورت رسمی عذر خواهی کرد و یادآور شد که این شرکت در پی رفع مشکل مذکور برآمده است.

فارنت/ حساب رسمی اینستاگرام در توئیتر از کابرانی که از روز چهارشنبه بدون خروج عمدی، از حساب کاربری خود بیرون انداخته شده‌اند، به صورت رسمی عذر خواهی کرد و یادآور شد که این شرکت در پی رفع مشکل مذکور برآمده است.

برخی از کاربران اینستاگرام از روز چهارشنبه هفته جاری به طور ناخودآگاه از حساب کاربری خود بیرون انداخته می‌شدند. هنگامی که تعداد دفعات رخداد این امر رو به افزایش گذاشت برخی گمان کردند که حساب کاربری‌شان هک شده است. این نگرانی هنگامی افزوده شد که حتی برخی از این افراد هنگام مراجعه مجدد برای ورود به اکانت کاربری خود با پیغام تغییر رمز عبورشان رو به گردیدند.

در هر حال به نظر می‌رسد جای هیچ‌گونه نگرانی نیست زیرا اینستاگرام از طریق حساب توئیتری خود اعلام کرده که این مشکل صرفاً بر اثر چند باگ نرم‌افزاری رخ داده و کاربرانی که با آن روبه‌رو شدند می‌توانند ظرف مدت کوتاهی به حساب کاربری خود دسترسی داشته باشند؛ این در حالیست که به هیچ عنوان نیاز به تغییر رمز مجدد احساس نمی‌شود. لازم به یادآوری است که آمازون به دلیل بروز برخی مشکلات امنیتی در حین فروش بلک فرایدی، مجبور گردید که رمز عبور برخی از کاربران خود را تغییر دهد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
مرگ های ناگهانی و لحظه های خروج روح