ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



چالش سرمربی ایتالیایی با فدراسیون دوچرخه‌سواری


  X  

تاریخ خبر : دوشنبه 1394.08.18 - 09:56

چالش سرمربی ایتالیایی با فدراسیون دوچرخه‌سواری

ایسنا/ سرمربی ایتالیایی دوچرخه‌سواری در همان آغاز کارش نسبت به برخی شرایط در ایران نارضایتی‌هایی دارد که رییس فدراسیون نیز می‌گوید او فقط باید کارش را انجام دهد در غیر این صورت به کشورش بازمی‌گردد.
هنوز مدت زیادی از حضور وینچنزو چچی، سرمربی ایتالیایی سرعت در ایران نگذشته که او در همان ابتدای کار نسبت به برخی شرایط ناراضی است.
چچی از محل اسکان خود گرفته تا به برگزار نشدن اردوی تیم ‌ملی در ایتالیا، نداشتن مترجم و همچنین این که از مسئولان فدراسیون کسی سراغی از او نگرفته‌اند اعتراض‌هایی دارد و پس از یک هفته‌ بار دیگر به کشور خود بازگشت که البته این سفر برای انجام کارهای شخصی خود سرمربی ایتالیایی دوچرخه‌سواری بوده است.
خسرو قمری ، رییس فدراسیون در مورد نارضایتی چچی از شرایط موجود و ندادن امکانات به او گفت: روزی که او به ایران آمد آلبرت فوت کرد و ما درگیر کارهای مربوط به او بودیم. ضمن این که رفتن به ایتالیا چیزی بوده که خودش در ذهنش پرورانده است. قرار بود تیم به ایتالیا برود اما وقتی او تنها یک هفته‌ است به ایران آمده و شناختی از ورزشکاران ما ندارد، من نمی‌توانم گروهی را جمع کنم و به ایتالیا ببرم.
وی ا‌دا‌مه‌ داد: جزو قرارداد این نبوده است که حتما به ایتالیا برویم و زمانی هم رفتن به آنجا درست است که او ابتدا از ورزشکاران تست بگیرد و تعداد آنها را مشخص کند. از طرفی این باید یک اردوی تمرینی و مسابقه‌ای باشد بنا‌بر‌این آنها باید ابتدا در ایران کار کنند و برای برطرف کردن نواقص بروند و در مسابقات شرکت کنند، بنا‌بر‌این از آنجا که او هنوز شناختی از بازیکنان ما پیدا نکرده است رفتن به ایتالیا اشتباه است.
قمری همچنین گفت: رکابزنان من دوست دارند بیرون از ایران بروند اما من برای هزینه اجاره پیست باید 120 یورو و برای هر ورزشکار 50 یورو بپردازم و باید منابع مالی را مدیریت کنم از این رو به چایچی گفتم با چچی صحبت داشته باشد و بگوید کارش را انجام دهد، در غیر این صورت باید به کشور خود باز گردد.
وی در مورد مناسب نبودن محل اقامت چچی و نداشتن مترجم نیز گفت: روزی که به ایران آمد به او گفتم باید در کمپ تیم ‌ملی باشد. تمام مربیان خارجی ما به غیر از آلتوک همه در آنجا بودند و کمپ تیم ‌ملی ما مانند هتل است. در مورد مترجم نیز او انگلیسی بلد است و از طرفی گرفتن مترجم جزو قرارداد ما نبوده است. در مورد این که گفته کسی از او سراغی نمی‌گیرد باید بگویم که مدیر تیم‌های ملی صبح و بعد از ظهر در کمپ تیم ‌ملی است و هر روز چچی را می‌بیند.
مصطفی چایچی مدیر تیم‌های ملی نیز در مورد اردوی ایتالیا بیا‌ن‌ کرد: از آنجا که تجربه خوبی از اردوی اروپا داشتیم از چچی خواستیم شرایط اردو زدن در ایتالیا را به ما بگوید که او مبالغ سنگینی را عنوان کرد. با این حال هنوز تصمیم قطعی در مورد اردوی ایتالیا نگرفته‌ایم و چچی کارش را انجام می‌دهد تا تصمیم نهایی بگیریم، زیرا ما باید از کمیته ملی المپیک برای تامین هزینه‌ها و شورای برون مرزی مجوز لازم را بگیریم.
او درباره نارضایتی چچی از تمرین در پیست آزادی و شرایط آب و هوایی نیز گفت: ما تمام جوانب را در نظر می‌گیریم. اطلاعاتی که از ژاپن به ما دادند به این صورت است که در آن زمان که مسابقات برگزار می‌شود هوا سه درجه بالای صفر است بنا‌بر‌این این شرایط آب و هوایی را باید برای رکابزنان پیست و جاده در نظر بگیریم تا بهترین وضعیت را داشته باشیم در غیر این صورت ورزشکاران دچار مشکل می‌شوند. ما در حد توان امکانات می‌دهیم و بر اساس آن هم نتیجه‌ می‌خواهیم. بیش از حد و توانمان هم نمی توانیم کاری انجام دهیم.
چایچی در پاسخ به این پرسش که آیا فدراسیون اعلام کرده در صورت نگرفتن مدال، این مربی ایتالیایی اخراج خواهد شد؟ تصریح کرد: خیر. اصلا چنین صحبتی نداشتیم. ما عملکرد را در نظر می گیریم نه مدال و باید عملکردش درست باشد یعنی ورزشکارانی را شناسایی کند و با کار کردن بر رویشان آنها را به پیشرفت برساند.
مدیر تیم‌های ملی در مورد نتیجه‌ جلسه خود با چچی نیز گفت: چچی فعلا برای انجام کارهای شخصی که البته با ما هم هماهنگ نکرده بود به ایتالیا رفته و قرار است هفته‌ آینده به ایران برگردد. اگر شرایط درست شود بر روی رفتن به ایتالیا کار می‌کنیم. البته چند گزینه دیگر را نیز داریم و باید ببینیم کدام یک از نظر امکانات تمرینی و مالی به نفع ما است. تا آن موقع اگر هوا خیلی سرد بود رکابزنان به اهواز می‌روند در غیر این صورت در تهران به تمرینات ادامه می‌دهند.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
دوچرخه سواری معرکه .یارو همه کار میکنه الا دوچرخه سواری