ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



هافبک استقلال بازی با نفت را از دست داد/حیدری منتظر پاسخ کمیته پزشکی


دکتر امین نوروزی رئیس کمیته پزشکی باشگاه استقلال در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص آخرین وضعیت علیرضا رمضانی اظهار داشت: این بازیکن از ناحیه همسترینگ و عضله پشت ران دچار آسیب دیدگی است و باید تا پایان ساعت امروز از وی عکسبرداری صورت بگیرد.

وی در خصوص اینکه ایا این بازیکن به دیدار با نفت می‌رسد یا خیر گفت: قطعا این بازیکن در دیدار با نفت حضور نخواهد داشت ولی باید برای بررسی آسیب دیدگی وی MRI را ببینم.

رئیس کمیته پزشکی باشگاه استقلال در خصوص خسرو حیدری و شرایط این بازیکن گفت: حیدری این روزها سه جلسه فیزیوتراپی می‌کند ولی امشب هم قرار است بعد از کار فیزیوتراپی از وی عکس بگیریم و بعد از مشاهده عکس نظر نهایی را در مورد وی اعلام خواهم کرد.

دیدار استقلال و نفت روز یکشنبه هفته آینده در ورزشگاه تختی تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ا

http://fna.ir/3X20LN


ویدیو مرتبط :
گلهای بازی استقلال -نفت...