پسر آرایش کرده زیباترین ملکه زیبایی شد! + تصاویر


عکس پسران آرایش کرده در مسابقه ملکه زیبایی

پسران آرایش کرده دبیرستانی در توکیو ژاپن برای برگزیده شدن به عنوان زیباترین ملکه زیبایی در کنار هم ایستاند.

از آنجا که این دبیرستان پسرانه است، لقب “ملکه زیبایی” به یک پسر تعلق می گیرد! هر ساله، زیباترین دانش آموز دبیرستان کومبانا در توکیو-ژاپن تاج ملکه زیبایی را بر سر می گذارد. این مسئله گرچه در نگاه اول عجیب به نظر نمی رسد ولی از آنجا که این دبیرستان پسرانه است، لقب “ملکه زیبایی” به یک پسر تعلق می گیرد!

پسران آرایش کرده ، عکس پسران آرایش کرده ، عکس آرایش پسران

عکس پسران آرایش کرده در مسابقات انتخاب ملکه زیبایی

مسابقه زیبایی که بخشی از جشن های “روز فرهنگ” را در بر می گیرد هر ساله در مدارس سراسر ژاپن برگزار می شود. این جشنواره در طی سه روز آخرهفته ، با تزئینات، اجرای موسیقی، پخش فیلم و حتی نمایش خانه های تسخیرشده در مدارس انجام می شود.

 پسران آرایش کرده ، عکس آرایش پسران ، ملکه زیبایی 2015

پسر آرایش کرده که زیباترین ملکه زیبایی شد

در طی چند سال گذشته دبیرستان کومبانا یکی از اولین رقابت های زیبایی در نوع خود را برای پسران در این مدرسه برگزار می کند و دانش آموزان موهای خود را با انواع استایل ها می آرایند، کلاه گیس گذاشته و آرایش می کنند و حتی پیراهن و دامن می پوشاند و داوران آنها را بر طبق آنکه کدام یک از آنها بیشتر توانسته ظاهر و رفتار “یک دختر بانمک” را پیدا کند، انتخاب می کنند.

 پسر آرایش کرده  ، ملکه زیبایی 2015 ، ملکه زیبایی ژاپن

عکس پسر آرایش کرده ژاپنی

برخی از این شرکت کننده ها آنچنان به طور متقاعد کننده ای زنانه می شوند که حتی می توانند با مدل های زن رقابت کنند. آنها به طور بی نقصی لباس های زیبای دخترانه پوشیده و اکسسوارهای هماهنگ با آن را اضافه می کنند و حتی عده کمی از آنها برای برنده شدن، لبخندهای خجالتی به داوران می زنند.

 عکس پسر آرایش کرده  ، ملکه زیبایی ژاپن ، عکس زیباترین ملکه زیبایی ژاپنی

عکس پسر آرایش کرده در مسابقه ملکه زیبایی

همچنین مشخص شده این دبیرستان که در سال 1950 ساخته شده، یکی از معتبرترین مدارس توکیوست و اخیرا نیز از سوی وزیر آموزش وپرورش ژاپن به عنوان “دبیرستان فوق علمی” ملقب شده است، چرا که شمار زیادی از دانش آموزان این مدرسه هر ساله در دانشگاه های بسیارعالی توکیو قبول می شوند.

 عکس پسران آرایش کرده  ، عکس زیباترین ملکه زیبایی ژاپنی ، پسر آرایش کرده

عکس پسران آرایش کرده دبیرستانیپسر آرایش کرده زیباترین ملکه زیبایی شد! + تصاویر


ویدیو مرتبط :
آیشوارایا رای ملکه زیبایی جهان زیبایی خود را از دست داد