پرونده خودرو/ غرامت 10.1 میلیون دلاری «پورشه» به خانواده «پال واکر»


پرونده خودرو/ غرامت 10.1 میلیون دلاری «پورشه» به خانواده «پال واکر»فرصت امروز/ «مدو واکر»، دختر پال واکر بازیگر فقید هالیوود با نماینده «راجر روداس» بر سر غرامت 10.1 میلیون دلاری فوت پدرش به توافق رسیده است. پایه و اساس این غرامت این است که روداس که در حادثه رانندگی یک Porsche Carrera GT پال واکر و خود را به کشتن داد، مقصر مرگ واکر تشخیص داده شده است. مقامات پلیس اعلام کرده‌اند که سرعت غیرمجاز دلیل اصلی بروز حادثه و مرگ روداس و واکر بوده است.

به گزارش TMZ و به نقل از «جف میلام» وکیل مدو واکر، این مبلغ تنها بخش کوچکی از کل درآمدی است که پال واکر می‌توانسته در طول عمر بازیگری خود به دست آورد که البته این گفته منطقی به نظر می‌آید. واکر در زمان مرگ 40 ساله بود و در میانه یک زندگی هالیوودی بسیار موفق قرار داشت.

در سپتامبر 2015 بود که شکایتی توسط دختر واکر علیه پورشه طرح شد که در آن به تقصیر این خودروساز آلمانی در این سانحه نیز اشاره کرد. وکیل پرونده در این باره می‌گوید: «مدو تمایل دارد که این شرکت را به‌عنوان مسئول تولید خودرویی آسیب‌پذیر که موجب مرگ پال واکر شد، مقصر اعلام کند.» با وجود این یک دادگاه اخیرا پورشه را از تقصیر در مرگ راجر روداس تبرئه کرده اما در خصوص پال واکر که در صندلی کنار راننده قرار داشته حکمی صادر نشده است.

منبع:


ویدیو مرتبط :
پال واکر به رحمت خدا رفت!!!!!!!!!