ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



لوکا ماریچ: فردا هواداران پرسپولیس آزادی را پر کنند


لوکا ماریچ: فردا هواداران پرسپولیس آزادی را پر کننداسپورت تی وی/ مدافع کروات پرسپولیس معتقد است که شاگردان زین‌الدین زیدان شانس بالایی برای قهرمانی در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا دارند.
لوکا ماریچ در آستانه دیدار فردا (پنجشنبه) پرسپولیس مقابل نفت تهران در هفته بیست‌و‌هشتم لیگ برتر ایران، گفت: برای این بازی آماده‌ایم و می‌دانیم که جدال با نفت چقدر برای‌مان اهمیت دارد و هر بازیکنی که به تشخیص برانکو در ترکیب تیم قرار بگیرد با صددرصد توان بازی خواهد کرد.
بازیکن پرسپولیس ادامه داد: نباید فراموش کرد که نفت تهران تیم خوبی است و این را می‌شود از جایگاه فعلی این تیم در جدول رده‌بندی و نتایج فصل گذشته‌اش فهمید.
وی که از حضور پرشور تماشاگران در دربی 82 به وجد آمده بود، از هواداران پرسپولیس دعوت کرد با حضور پرشمار خود این تیم را در راه رسیدن به قهرمانی کمک کنند. ماریچ در این باره عنوان کرد: امیدوارم فردا شمار زیادی از هواداران‌مان به ورزشگاه بیایند و از بازی لذت ببرند.
ماریچ در ادامه درباره اینکه این فصل چه تیمی در لیگ قهرمانان اروپا به عنوان قهرمانی می‌رسد، گفت: رئال مادرید.
مدافع کروات پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که پس طرفدار رئال‌ مادرید هستی؟ اظهار داشت: نه من طرفدار این تیم نیستم، اما به نظرم رئال‌مادرید شایسته قهرمانی در فصل جاری لیگ قهرمانان به خاطر بازی‌هایی که انجام داده، است.

منبع: اسپورت تی وی


ویدیو مرتبط :
لوکا ماریچ؛ مدافع کروات مدنظر پرسپولیس