سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کامل شدن خروج داعشی ها از "الحجر الاسود" و برخی مناطق "یرموک"


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از العهد، در راستای اجرای توافق برای خروج تروریستهای داعشی از الحجر الأسود و برخی از مناطق اردوگاه یرموک واقع در حومه دمشق که چندی پیش با نظارت سازمان ملل و صلیب سرخ بین الملل محقق شده بود، روند خروج برجسته ترین سرکرده‌های گروه تروریستی داعش از این مناطق کامل شد.

تروریستهای داعشی طی روزهای گذشته در سه مرحله از الحجر الاسود و برخی مناطق اردوگاه یرموک خارج شدند و تعداد زیادی از این تروریستها و خانواده‌های آنها منتظر مانده بودند تا نوبت آنها برای خارج شدن فرا رسد.

روند خارج شدن این تروریستها کاملا به صورت سری انجام می شود تا کاروانهای آنها از سوی سایر گروههای تروریستی از جمله "جیش الإسلام" و "جبهه النصره" هدف قرار  نگیرد.

همچنین گروههای حامی آشتی در حال آماده شدن برای استقرار در مواضع تروریستهای داعشی در الحجر الاسود قبل از ورود عناصر جبهه النصره و دیگر گروههای تروریستی به این منطقه هستند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟