ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



بختیاری‌زاده: بازیکن ما تا ساعت ۲ شب مشغول اثاث‌کشی بود/ فولاد به بازی مستقیم روی آورد


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سیاوش بختیاری‌زاده در مورد شکست سه بر دو تیمش مقابل فولاد خوزستان گفت: ابتدا باید بار دیگر ناراحتی خودم را از عادل فردوسی‌پور اعلام کنم. او در برنامه‌اش 3 ساعت به جناب‌خان فرصت صحبت کردن داد، ولی 30 ثانیه به استقلال اهواز وقت داده نشد. در اواخر دهه 80 که قهرمانی از استقلال اهواز گرفته شد، آن‌قدر مانور ندادند که روی اتفاقات بازی استقلال اهواز و پرسپولیس زوم کردند. در بازی‌های باقی‌مانده هم راجع‌به رفتارهای فردوسی‌پور صحبت می‌کنم.

وی افزود‌: از لحاظ فنی فولاد خوزستان بهتر بودیم، ولی روی بی‌تجربگی بازی را باختیم. 3 بازیکن ما به خاطر اشتباهاتی که کردند، فردا حق تمرین ندارند و باید در گوشه‌ای بنشینند تا عملکرد سایر بازیکنان را مشاهده کنند. امروز باید پیروز می‌شدیم.

سرمربی استقلال اهواز در رابطه با عملکرد دراگان اسکوچیچ سرمربی فولاد، خاطرنشان کرد: مربی خارجی که به تیم می‌آید باید به فوتبال ایران، بیفزاید و به سایر مربیان علم روز را یاد بدهد، متأسفانه اسکوچیچ چیزی به فوتبال ما اضافه نکرده است و فقط برای این مربیان هزینه می‌‌شود.

بختیاری‌زاده در رابطه با اینکه او در گذشته از عبدالله ویسی هم انتقاد می‌کرد، گفت: زمانی که در لیگ برتر مربی نبودم و به عنوان کارشناس فعالیت می‌کردم، در سال گذشته انتقادم از ویسی بابت عدم استفاده از جوانان بود. شما دیدید او همراه با تیمش به پلی‌آف رفت و به‌سختی مجوز حضور در لیگ برتر را حفظ کرد، اما اکنون این تیم با جوانان خوبی که دارد، بسیار عملکرد قوی داشته و امیدوارم در نهایت هم قهرمان شود.

وی در ادامه تأکید کرد: فولاد بازی مستقیم را به نمایش می‌گذاشت و عملکرد آنها هم چندان خوب نبود، اگر اشتباهات فردی نبود، بازی را واگذار نمی‌کردیم. داور هم متأسفانه در صحنه‌های 90 به 10 هم به سود حریف قضاوت می‌کرد.

سرمربی استقلال اهواز، در پایان گفت: اگر امکانات فولاد را داشتیم، اکنون نتایج بسیاری بهتری کسب می‌کردیم. بازیکنان ما ساعت 13 امروز دور هم جمع شدند و پس از صرف ناهار، راهی محل مسابقه شدند. این وضعیت یک تیم لیگ برتری نیست. از میلاد پاک‌پرور بازیکن تیمم پرسیدم آیا شب گذشته خوابیده است که او می‌گفت تا ساعت 2 شب مشغول اثاث‌کشی بوده است.

انتهای پیام/ک


ویدیو مرتبط :
اثاث کشی به سبک ترکی