سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پیام تسلیت وزیربهداشت برای درگذشت پزشک مراغه ای خادم امام حسین(ع)


به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی مراغه، دکتر سیدحسن هاشمی، این ضایعه را به خانواده وی و جامعه پزشکی ایران تسلیت گفته و در پیام خود آورده است: بی شک امام حسین (ع) شفیع خادمان حرم و زائرانش خواهد بود.
در این پیام آمده است، توفیق خدمت به زائران حسینی، بسیاری از همکاران مان را برآن داشت تا در مرزها، داخل کشور عراق و مسیر زوار، دل در گرو خدمت به عاشقان امام حسین(ع) بسپارند و خطرهای سفر را به جان بخرند.
با خبر شدم همکار ارجمندمان سرکار خانم دکتر نرمین شهپوری بر اثر تصادف و در جاده سامرا به کربلا در مسیر خدمت رسانی به زائران ائمه اطهار (ع) جان خود را از دست داده اند که این ضایعه را به خانواده محترم ایشان و جامعه پزشکی تسلیت می گویم.
'نرمین شهپوری'، هشتم آذر سال جاری در مسیر برگشت سامرا به کربلا در اثر تصادف فوت شده بود.
این پزشک مراغه ای همراه دو پزشک دیگر و 22 کادر پزشکی سوم آذر به همت بسیج جامعه پزشکی برای ارایه خدمت داوطلبانه به زائران کربلا اعزام شده بودند که در این سانحه 12 نفر دیگر نیز زخمی شدند.
هم اکنون سه نفر از این خادمان زخمی بوده و در بیمارستان امیرالمومنین (ع) مراغه بستری هستند و وضعیت عمومی آنان خوب است.
شهرستان مراغه با 250 هزار نفر جمعیت در147 کیلومتری جنوب تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3034//1352/8023/6183

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
پیام تسلیت رهبر درپی درگذشت داماد امام خمینیره