فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



کتاب «حماسه‌ی 9 دی»؛ مروری بر بیانات رهبر معظم انقلاب درباره‌ فتنه 88 رونمایی شد


به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، صبح امروز یکشنبه ششم دی‌ماه 94 آئین رونمایی از کتاب «حماسه 9 دی» اثر جدید حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العمظمی خامنه‌ای با حضور حجت‌الاسلام رئیسی دادستان کل کشور، علیرضا مختارپور معاون نشر موسسه، حمیدرضا مقدم‌فر، محسن مومنی شریف رئیس حوزه هنری،مهدی فضائلی مدیر انتشارات سروش و جمعی دیگر از پژوهشگران در محل دفتر ساختمان دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای برگزار شد.

انتشارات انقلاب اسلامی بعد از انتشار سه اثر «کالبدشکافی فتنه 88»، «نقشه‌ نقش بر آب» و «شرح ماجرا» در زمینه‌ فتنه‌ 88، این‌بار به مناسبت فرارسیدن سالروز رویداد تاریخی و حماسه‌ساز یوم‌الله 9 دی‌ماه، کتاب «حماسه‌ی 9 دی» را منتشر کرد.

اثر حاضر نیز مشتمل بر بیانات گهربار معظّم‌له است، امّا جهت نگاه این کتاب با سه اثر گذشته متفاوت است. اوّلاً به صورت گذرا به برخی از ریشه‌های اصلی شکل‌گیری فتنه پرداخته است. ثانیاً تا آبان سال 1394 به‌روز شده است. ثالثاً در مورد بیانات مربوط به سال 88 برخی از نکات تاریخی آن دوران و به اصطلاح شأن نزول بیانات را به صورت کوتاه یادآور شده است.

این اثر با رعایت سیر تاریخی بیانات، مخاطب را با تاریخ همراه می‌کند و این همراهی، فواید متعدّدی را برای او به‌همراه خواهد داشت. مخاطب نکته‌سنج، مدیریّت میدانی رهبر عزیز را خواهد دانست و خواهد فهمید که به آگاهی رساندن عموم مردم چقدر سخت و زمان‌بَر است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
بررسی عبرت های فتنه 88 و ریشه های شکل گیری حماسه 9 دی